نقش پدافند هوایی در قدرت ملی و قدرت دفاعی خشم بیگانگان را برانگیخته است


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892228

فرمانده نیروی پدافند هوایی تصریح کرد: نقش پدافند هوایی در اقتدار ملی و قدرت دفاعی کشورمان خشم و ناامیدی بیگانگان و بدخواهان ایران اسلامی را برانگیخته است که قطعاً به آن افتخار می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه 2 شهریور) از منطقه پدافند هوایی مرکزی (اصفهان) بازدید و توان رزمی و آمادگی عملیاتی این منطقه پدافندی و گروه های تابعه را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر صباحی فرد در نشست فرماندهان، مدیران و کارکنان این منطقه پدافندی اظهار داشت: تربیت نیروهایی اندیشمند، بصیر، ایثارگر و با انگیزه که آرمان های نظام اسلامی و اهداف پدافند هوایی را دنبال می کنند، یکی از موارد زیر است. بزرگترین اهداف اساسی فرماندهان

فرمانده پدافند هوایی با بیان اینکه دستیابی به آینده مطلوب، صلح پایدار و دوستی و همچنین برتری در منطقه از اهداف اصلی نیروهای مسلح به ویژه ارتش غیور و مردمی کشورمان است، افزود: کارکنان نخبه و تحصیلکرده هستند. عامل اصلی اقتدار و اقتدار نیروهای دفاعی، نیروی هوایی است که بیش از هر زمان دیگری امنیت مرزهای هوایی کشورمان را تامین می کند.

وی از کشف و بکارگیری ابزارهای نوین پدافند هوایی و دستاوردها در آینده نزدیک در سازمان رزم نیروی پدافند هوایی نیروی زمینی خبر داد و گفت: تجهیزات و سامانه های پدافندی حرکات هزاران کیلومتری دشمن را رصد می کنند. مرزها با حداکثر دقت و هرگونه تهدید و پاسخ به ورود غیرمجاز به آسمان کشورمان.

امیر سرتیپ صباحی فرد گفت: نقش پدافند هوایی در اقتدار ملی و توان دفاعی کشورمان خشم و ناامیدی بیگانگان و بدخواهان ایران اسلامی را به همراه داشته است که قطعا به آن افتخار می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید