تاخیر در ایجاد منطقه آزاد کم، خشم مردم اردبیل را برانگیخته است


ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854857

بدری گفت: با توجه به تاخیر در ایجاد منطقه آزاد اردبیل متاسفانه شیرینی این اقدام باعث ناراحتی مردم استان شده و انتظار و انتظار ما از دولت این است که منطقه آزاد اردبیل به عنوان منصوب و اجرا شود. در اسرع وقت.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، صدیف بدری صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان اردبیل با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: وام های تبصره 18 توسط دولت سیزدهم اجرا شد و قابل تقدیر است. اما این وام ها و سایر وام های مصوب استان اردبیل تا پایان تیرماه زمان بسیار کوتاهی دارد و ما می خواهیم این مدت را افزایش دهیم.

وی افزود: موضوع محدودیت منابع بانک ها در استان اردبیل یکی دیگر از مشکلات موجود و تاثیرگذار در معیشت و اقتصاد مردم استان است و باید ایده اصلی بهره برداری از منابع بانکی در استان های کم برخوردار مانند اردبیل باشد. “

نیر نمین و سرعین نماینده اردبیل در مجلس گفت: در بحث هدفمندی یارانه ها نکاتی وجود دارد که نیاز به بررسی بیشتر دارد. در اینکه فرآیند هدفمندی یارانه ها باید انجام شود شکی نیست اما باید برنامه ریزی دقیق انجام شود زیرا وضعیت اقتصاد مردم اصلا خوب نیست و باید ایده اولیه جراحی اقتصادی ایجاد شود.

وی افزود: جراحی های اقتصادی نیز نیازمند مراقبت های حین عمل است تا شاهد کوچک ترین تاثیر نامطلوب این اقدام بر وضعیت عمومی اقتصادی و معیشتی مردم باشیم.

بدری تاکید کرد: در صورت واگذاری بنیان شرکت کشت و صنعت مغان پیشنهاد می کنم در بحث واگذاری سهام این شرکت مهم مردم استان اردبیل به ویژه اهالی محترم منطقه مغان در اولویت قرار گیرند.

وی افزود: با توجه به تاخیر در ایجاد منطقه آزاد اردبیل متاسفانه شیرینی این اقدام باعث ناراحتی مردم استان شده و انتظار و انتظار ما از دولت این است که منطقه آزاد اردبیل به عنوان منصوب و اجرا شود. در اسرع وقت.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید