ضرورت ایجاد شهرک های دانش بنیان در سراسر کشور/ بخشی از منطقه آزاد اردبیل در اختیار مراکز اقتصادی دانش بنیان قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار سبلان ما گفت: معتقدم نام سال ها موتور محرکه اقتصاد کشور بوده و می تواند کشور را متحول کند و این شعارها بر اساس نیاز کشور و کشور است. . جهت گیری در این جهت.

وی افزود: امیدواریم مسئولان اصل شعار را دنبال کنند نه اینکه ما این مسیر را طی کنیم و خودش هم گفته است که انتظار نداریم این شعار فقط به بنر و پوستر محدود شود.

این کارشناس سیاسی و نماینده مجلس گفت: امروز همه واحدهای تولیدی ما نیاز دارند که اساس کار خود را توسعه ریل دانش بنیان قرار دهند و تامین نیازهای اساسی را به مراکز دانش بنیان محول کنند تا کمترین نیاز را به خارج از کشور داشته باشیم. “

وی افزود: پیشنهاد من این است که با توجه به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه علم و اقتصاد دانش بنیان، توسعه صنعتی خود را نیز بر اساس علوم جدید انجام دهیم نه روش های سنتی؛ بلکه باید با استفاده از روش های سنتی، توسعه صنعتی خود را بر اساس علوم جدید انجام دهیم. در هر استان، منطقه و شهرستان یک پایگاه دانش ایجاد می کنم و دانش و زیرساخت های اولیه را در اختیار همه واحدها قرار می دهم.

این کارشناس اذعان داشت: تفکرات بالای جوانان ما که در قالب های علمی متبلور شده است که باید با تخصیص امکانات از این فرصت ها استفاده کنیم چرا که بسیاری از فرزندان ما به دلیل کمبود امکانات در خارج از کشور هستند و اگر زیرساخت ها را داشته باشیم می توانیم قطعا به دست آوردن موفق باشید.

حقیقت پور تاکید کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل برای اجرای شعار سال منطقه آزاد خواهد داشت، می توانیم بخشی از این مناطق را به شرکت های دانش بنیان اختصاص دهیم تا جوانان بتوانند خود را به زیرساخت ها مجهز کرده و در این زمینه ها جهش علمی انجام دهند.

این نماینده مجلس گفت: امیدواریم مسئولان و مسئولان متوجه این موضوع و شعار سال برای رشد دستاوردهای برتر کشور شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید