بخشی از زمین کانون بازنشستگی ارتش در اختیار شهرداری زنجان قرار می گیرد

ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793919

معاون مالی و اقتصادی شهرداری زنجان گفت: 1948 مترمربع از زمین کانون بازنشستگی ارتش واقع در بزرگراه باچمان 22 زنجان (معادل 20 درصد خالص واحدهای صنفی) با توجه به درخواست شهرداری زنجان در اختیار شهرداری زنجان قرار می گیرد. تقسیم و تغییر کاربری تجاری.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; گلم حسن احمدی امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان درباره انتخاب یک شرکت مشاور به عنوان دستگاه نظارتی پروژه سبزه میدان گفت: سبزه میدان پروژه عظیم شهری در قالب قرارداد BOT است. و احتمالا پرهزینه ترین پروژه شهری که به صورت ریالی محقق می شود.

وی با اشاره به اینکه به همین دلیل شهرداری باید به طور مستمر بر اقدامات پیمانکار نظارت و کنترل داشته باشد، خاطرنشان کرد: شهرداری نیروی متخصصی برای حضور در این پروژه ندارد، بنابراین با یک شرکت مشاور که تحت کنترل شهرداری است قرارداد منعقد می کند. در پروژه .

احمدی افزود: شرکت تمامی اقدامات پیمانکار را تایید می کند و تمامی مسئولیت های پروژه به این شرکت مشاور بازگردانده می شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری زنجان گفت: شهرداری هزینه قرارداد با شرکت مشاور به عنوان ناظر پروژه گرین فیلد را پرداخت می کند اما این هزینه در مقایسه با هزینه بالای کل پروژه رقمی نیست و به کیفیت نیز کمک می کند. از پروژه

وی در خصوص حقوق شهرداری زنجان از تفکیک و واگذاری زمین های متعلق به کانون بازنشستگان ارتش زنجان گفت: ضلع شمالی و جنوبی بزرگراه 22 بهمن زنجان بخشی از باند فرودگاه قدیم و متعلق به ارتش است که به دو بخش تقسیم می شود.E.

احمدی با بیان اینکه شمال متعلق به کانون بازنشستگان ارتش است که در مقطعی از شهرداری درخواست تغییر هدف کرد، گفت: شهرداری در آن زمان رقم یک میلیارد و 700 میلیون تن را اعلام کرد که مرکز باید آن را پرداخت کند، اما مجدداً جدا شده و درخواست تغییر کاربری به تجاری داده اند که به موجب آن شهرداری 20 درصد خالص خالص واحد تجاری را به مساحت 1948 مترمربع تأمین می کند. برای تغییر هدف

وی با اشاره به اینکه این موضوع در شهرداری زنجان مورد توجه و تصویب قرار گرفته است که در صورت تصویب در شورا انجام می شود، افزود: شهرداری زنجان هزینه معابر و فضای سبز را پرداخت نمی کند و تنها 1948 متر مربع از این زمین ها را دریافت می کند. برای تغییر کاربری او باعث می شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری زنجان در مورد نحوه دریافت معوقات و پرداخت چک های ابلاغی در شهرداری گفت: توسط قوه قضاییه رصد می شود.

وی بیان کرد: شهرداری زنجان با ابتکاری که انجام داده است به این شهروندان کمک می کند و در صورت مبلغ چک از ابتدای سال 1399 تا پایان سال 1400 به دارندگان چک های معتبر فرصت یک ماهه می دهد. است تا ماه آینده و قبل از این که از تصمیم دادگاه می توانند پرداخت کنند، شهرداری فقط مبلغ اولیه چک را دریافت می کند.

داوود حسنی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه این نشست گفت: بر اساس آمارهای دریافتی روزانه 5000 سفر به مرکز زنجان برای امور درمانی انجام می شود.

وی با بیان اینکه مشکلاتی از قبیل معماری، شهرسازی و سایر مشکلات در مطب پزشکان به وجود می آید، گفت: در این خصوص جلسه ای تشکیل شد و مقرر شد کمیته مشترکی بین شهرداری زنجان، سازمان نظام پزشکی استان، سازمان نظام مهندسی استان تشکیل شود. و اداره کل راه و شهرسازی استان باید به گونه ای راه اندازی شود که از این پس در صورت راه اندازی اداره جدید، مجوز اداره بر اساس نظرات این کمیته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید