هزار قطعه زمین مسکونی در اختیار جوانان استان قرار می گیرد


ساعت: 11:46
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1887997

استاندار بوشهر گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا آغاز هفته دولت (کمتر از یک ماه دیگر) 1000 قطعه زمین برای ساخت واحدهای مسکونی یک طبقه در اختیار جوانان این استان قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از متشکرم احمد محمدی زاده در ابتدای مراسم واگذاری زمین به جوانان استان گفت: با برنامه ریزی تا آغاز هفته دولت (کمتر از یک ماه دیگر) هزار قطعه زمین برای ساخت یک طبقه. واحدهای مسکونی در اختیار جوانان این استان قرار می گیرد.

وی افزود: این پروژه که از مدت ها قبل هدف گذاری و برنامه ریزی شده بود امروز با انعقاد قرارداد واگذاری این زمین ها در بندر ریگ آغاز شد.

محمدی زاده افزود: در حال حاضر حداقل قیمت یک مترمربع زمین در شهرهای استان بوشهر 2 میلیون تومان است و با واگذاری 200 متر زمین، 400 میلیون تومان برای ساخت خانه در اختیار جوانان قرار می گیرد و آنها می توانند. بعد از 20 سال شروع به تخریب و ساخت واحدها کنید. برای تهیه مسکن برای فرزندانشان آپارتمانی دریافت کنند.

استاندار بوشهر افزود: نهادهای صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جهاد کشاورزی باید در اسرع وقت نسبت به شناسایی و تعیین تکلیف اراضی واگذار شده به بخش خصوصی برای اجرای انواع مختلف اقدام کنند. پروژه ها، اما پس از مهلت مقرر هیچ اقدامی صورت نگرفت.

دیدگاهتان را بنویسید