ضرورت ایجاد مرکز رشد دانش آموزی در کاشمر/ پرداختن به حوزه های دانش بنیان ناجی کشور است


ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908712

داعی صراف بر ضرورت ایجاد مرکز رشد دانش آموزی در کاشمر تاکید کرد و گفت: دانش آموزان خلاق و مبتکر باید با کار با فرآیندهای خلاقانه پرورش یابند و کار با حوزه های دانش بنیان قطعا کشور را نجات می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; امیر داعی صراف فرماندار کاشمر ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش کاشمر که در مرکز آموزش و پرورش رفاهی معلمان شهرستان برگزار شد با اشاره به طرح مهارت محوری مدارس کاشمر توسط مجمع دانش آموزی شهرستان ارائه شد. ، تصریح کرد: شورای دانش آموزش و پرورش به عنوان یک موضوع و موضوع راهبردی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی مهارت آموزی را یکی از نیازهای کشور دانست و خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها باید مهارت آموزی را در اولویت قرار دهند و دانش آموزان در سنین پایین با مفاهیم مهارتی، کسب و کار و اشتغال آشنا شوند.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه دانشگاه امروز باید یک دانشگاه کارآفرین باشد، تصریح کرد: استعدادهای برتر در مدارس باید با برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت در زمینه کارآفرینی، مهارتی و کسب و کار در این زمینه و در راستای آموزش و رشد دانش آموزان شناسایی شوند. این افراد با ایجاد مدارس، کسب و کار را در آموزش و پرورش برنامه ریزی می کنند.

وی بر ضرورت راه اندازی مرکز رشد دانش آموزی در کاشمر تاکید کرد و افزود: دانش آموزان خلاق و مبتکر باید با ورود به فرآیندهای خلاقانه پرورش یابند و حضور در حوزه های دانش بنیان قطعا کشور را نجات می دهد.

داعی صراف با تاکید بر اینکه تورهای کارآفرینی در آموزش و پرورش باید توسعه یابد، اذعان داشت: جشنواره مهارت باید برای شناسایی و رقابت برترین ها در زمینه خلاقیت و مهارت در سطح مدارس برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید