بسیج دانش آموزی تابعی از ستاد ملی است/ تزریق 3 دوز واکسن کرونا شرط اردوی راهیان نور دانش آموزی است.


ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810515

مسئول بسیج دانش آموزی استان کوم با اشاره به اینکه تزریق سه دوز واکسن تاج از شرایط ثبت نام دانش آموزان در اردوی راهیان نور است، گفت: تاج خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد رفعت نژاد مسئول بسیج دانش آموزی استان کوم در گفت و گو با خبرنگار کوم فردا گفت: او بزرگ شد.

وی گفت: هدف از راه اندازی اردوی شهید علم الهدی حمایت و تسهیل اردوهای راهیان نور دانش آموزان است. پس از حمایت دانشگاه ها، قرارگاه ولایت راهیان نور نیز در مجموعه بسیج دانشجویی تشکیل شد.

رفعت نژاد خاطرنشان کرد: برنامه ریزی هایی در قالب کاروان فرزندان شهید سلیمانی در روزهای 14 و 19 اسفندماه امسال انجام شده است که دانش آموزان خواهر را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهیم کرد و در روزهای 19 و 20 اسفندماه امسال سال ما برادران را به مناطق عملیاتی جنوب می فرستیم.

مسئول بسیج دانش آموزی استان کوم گفت: اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور در اسفندماه به پایان می رسد زیرا در بسیج دانش آموزی استان کوم پایگاه خدمت رسانی داریم که برای خدمت رسانی و محرومیت زدایی اعزام می شوند. در نواحی هلیلان استان ایلام در ایام نوروز. بنابراین زمان ارسال راهیان نور تا پایان اسفندماه خواهد بود.

وی ادامه داد: مناطق پیش بینی شده برای بازدید اروند کنار، شلمچه، طلایه، الکامه، هویزه، دهلویه، فکه، فتح المبین و همچنین پادگان شهید زین الدین خواهد بود.

مسئول بسیج دانش آموزی استان کوم افزود: اردوها 5 روزه خواهد بود و یکی از شرایط برگزاری اردوها با توجه به شرایط کشور شرکت کنندگان در اردوی ارتدوکس دانشجویی باید سه نوبت واکسن تزریق کرده باشند و اردوها قطعا رعایت خواهد شد.دستورالعمل ها در پیشخوان ستاد مرکزی تاج و تخت.

رفعت نژاد گفت: با توجه به محدودیت های موجود مانند سال های گذشته اعزام زیادی نخواهیم داشت. اعزام اولین زائران در اولویت خواهد بود. تمامی این طرح ها منوط به صدور مجوز از ستاد ملی مقابله با تاج خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید