لزوم حمایت بیشتر مسئولان از مسائل دانش بنیان/ توجه به تولید و مسائل دانش بنیان موجب رشد اشتغال می شود.


ساعت: 09:15
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816851

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی:

موسی گازانفرآبادی در خصوص اشتغالزایی نیز گفت: در این راستا باید مسائل مربوط به تولید و دانش در کشور رونق بگیرد و با این رویکرد بسیاری از بحث اشتغال زایی حل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین موسی گزانفرآبادی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به تبیین شعار سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال» گفت: در عرصه تولید همه باید تلاش کنند و بسترهای تولید ایجاد کنند.

نماینده مردم استان شرق کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال 1400 مقام معظم رهبری شعار سال رفع موانع تولید را مطرح کردند و در این راستا مجلس مصوباتی را اتخاذ کرد که فضای کسب و کار را تسهیل می کند. .

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: البته یکی از مواردی که در جریان بود این بود که قانون باید شفاف، شفاف و شفاف باشد تا مردم برای اخذ پروانه کسب دچار مشکل نشوند.

وی گفت: موضوع دیگر تسهیلات است که در بودجه سال 1401 دولت و مجلس سعی کرده اند تسهیلات مناسبی در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند که می تواند بسیار مفید باشد.

حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی با تاکید بر لزوم بازاریابی در داخل و خارج از کشور، گفت: بحث صادرات و مصرف داخلی نیازمند رسیدگی است. از نظر مصرف داخلی، همه به ویژه کسانی که قصد سرمایه گذاری دارند باید کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند تا هم مصرف داخلی را جذب کنند و هم کالای خود را صادر کنند.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت مناسب در زمینه صادرات محصولات کشاورزی گفت:
امیدواریم در مسائل صنعتی به ویژه در حوزه صادرات رشد چشمگیری داشته باشیم که همه باید در این زمینه تلاش کنند و کارکنان روابط صحیح سیاست خارجی را بین کشورهای همسایه و کسانی که برای جمهوری احترام متقابل قائل هستند در نظر بگیرند. ایران اسلامی باید فضای کسب و کار داشته باشد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه معرفتی کار قابل توجهی انجام شده است و نیاز به حمایت بیشتر از سوی مسئولان برای حمایت است. در سال های اخیر در زمینه مسائل دانش بنیان پیشرفت های مناسب و آبرومندانه ای داشته ایم و امیدواریم با اقدام و تلاش بیشتر، زمینه پیشرفت دوباره فراهم شود.

وی در خصوص اشتغالزایی نیز گفت: در این راستا باید مسائل مربوط به تولید و دانش در کشور رونق بگیرد و با این رویکرد بسیاری از بحث اشتغال زایی حل می شود.

حجت الاسلام و المسلمین گزانفرآبادی گفت: با تلاش دولت در حوزه واکسیناسیون، مشکل تاج در کشور ضعیف شده و دغدغه اصلی جامعه برطرف شده است و از این رو اماکن تجاری رونق بهتری خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید