اقدام دولت برای مقابله با تصرف عرصه های طبیعی قابل تقدیر است/ لزوم توجه کارکنان به تولید و اشتغال دانش بنیان


ساعت: 15:49
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817643

محمد بکیر محمدی لائینی با تاکید بر اینکه باید با بودجه هدر رفته بازگردانده شود، اقدامات دولت و مسئولان استانی برای مقابله با تصرف عرصه های طبیعی را ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، محمد باکر محمدی لائینی در اولین نماز جمعه سال 1401 مصلی ساری با تاکید بر رعایت تقوا گفت: در این دنیا همه انسان ها مورد اعتماد هستند و هیچکس بی اعتماد نیست، مهم این است که یک آری خوب قابل اعتماد باشد. ما خواهیم بود.

حاطب جمعه ساری علم را امانت در دنیا می داند و می افزاید: هرکس باید به اندازه جایگاه خود قابل اعتماد باشد، همه ما از حقوق و حقوق استفاده می کنیم و باید قانون را بدانیم. مردم خودشان حق دارند، حقشان داشتن معنویت و مادیات کافی است.

محمدی لائینی یادآور شد: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و حضرت خدیجه (سلام الله علیها) از بزرگ ترین حاکمان اسلام هستند و برای آذین بندی کوچه ها و کوچه ها و نام فرزندانمان. با نام آنها

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه عده ای می گویند اگر فرزندت را زینب خطاب کنی، غم دنیاست! وی گفت: اینها هجمه است و ما باید مراقب باشیم، اینها بخشی از تقوا است.

امام جمعه ساری با اشاره به سال جدید و رستاخیز زمین، تاکید کرد: پیامی دارند. اولاً به جای شکرگزاری از خدا، سال جدید گسترش گناه در پارک ها و جنگل ها نیست و دوم اینکه باید به مبدأ و معاد توجه کرد.«سومین درسی که باید یاد بگیریم، یاد آقا امام زمان است. (علیه السلام) که روزی می آیند و زمین را با عصیان و عدالت به معنای واقعی خود زنده می کنند.

وی اعلام کرد: شعار سال از نظر مقام معظم رهبری تولید مبتنی بر دانش و اشتغال زایی، باز تولید! مسئولان توجه داشته باشند که ثروت از علم می آید نه نفت، اقتصاد سنتی نفت محور باید جای خود را به اقتصاد دانش بنیان بدهد، بخش کشاورزی باید به سمت معیارهای دانش بنیان برای استفاده صحیح از آب و خاک حرکت کند.

محمدی لائینی گفت: در اولین روزهای سال علما و مولای متقی مانند آیت الله علوی گرگانی و آیت الله ریشهری، آیت الله فکیه نیریزی و آیت الله رودباری را از دست دادیم که نبودشان ضایعه است. برای آقای فاطمی دیا هم آرزوی سلامتی داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران به سفر رئیس جمهور به مازندران اشاره کرد و یادآور شد: با تشکر.

امام جمعه ساری بر لزوم شناسایی و مقابله با مشکلات استان تاکید کرد و گفت: در این بحث حدود 300 مورد تجاوز به منابع طبیعی شناسایی و رسیدگی می شود. رئیس احیای بیت المال ربوده شده است.

محمدی لائینی افزود: امام صادق(ع) فرموده اند که هیچ چیز با ارزش تر از دل و جان و روزگار مردم نیست، مراقب دل هایی باشیم که اسیر دنیوی و مادیات نیست و وقت خود را طوری مدیریت کنیم که نگیریم. بیهوده باشد، شدیدترین غم ها برای انسان فرصت ها هست، نگاه کنیم، می بینیم که سال 1401 تمام شد، پس باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

وی در پایان این بیانیه با قرائت گام دوم انقلاب در جهت ارتقاء معنویت در جامعه بر لزوم توجه به آنها و تداوم آرمان های انقلاب در مسیر دینی و اخلاقی به ویژه در بین جوانان تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید