شرکت های دانش بنیان تقویت و حمایت می شوند/ با تولید اشتغال و دانش بنیان جوان بیکار در کشور نخواهد بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: گروه های دانش بنیان بهره وری بالایی دارند و سرعت و صرفه جویی در زمان، تجهیزات و مکان دارند و به لطف استفاده از فناوری های نوین می توانند مسافت های طولانی تری را در زمان کمتری طی کنند. و به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید.

مجلس از تولید دانش بنیان حمایت می کند

وی گفت: خوشبختانه مجلس یازدهم که مجلس امید و انتظار و انقلاب است با پیروی از فرمایشات قبلی مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان از بدو تأسیس در سال 99 تا 1400 در اقدامی انقلابی، قانون مربوط به انقلاب را تصویب کرد. جهشی در تولید دانش.»

محمد باقی افزود: بر اساس این قانون شرکت های دانش بنیان تقویت، حمایت، حمایت و هدایت می شوند. در تنظیم بودجه سال های 1400 و 1401؛ وام ها نیز به این موضوع توجه کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به توجه مقام معظم رهبری به صنعت دانش بنیان، دولت تلاش مضاعف خود را برای اجرای این قانون و تبدیل کلیه قوانین مرتبط با حمایت از جهش در صنعت دانش بنیان به قوانین عملیاتی تبدیل کند. “.

مجموعه های دانش بنیان می توانند زنجیره ای از صفر تا 100 ایده بازار مصرف را طراحی و تکمیل کنند

این مقام مسئول بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده در مجلس شورای اسلامی حمایت از اشتغال دانش بنیان است چرا که گروه های دانش بنیان می توانند با استفاده از استارت آپ ها زنجیره ای از صفر تا صد ایده را برای بازار مصرف طراحی و تکمیل کنند. شرکت‌ها و فناوری‌های مدرن «فضای مجازی را تسهیل و تسریع کنید و مجموعه‌های دیگر را در قلب خود هدف قرار دهید.

وی گفت: گروه های دانش بنیان پرسرعت با صرف زمان و هزینه کمتر می توانند کارایی و بهره وری بیشتری داشته باشند، این در حالی است که در زمینه اشتغال زایی با استفاده از ایده های جدید اشتغال، مشاغل با سودآوری بالا و ارتقای مشاغل خانوادگی به دلیل به هزینه کم و راندمان بالاتر مدل ما باشد.

ما باید از تکنیک های جدید اقتصادی استفاده کنیم و اقتصاد را دموکراتیک کنیم

محمد بیگی گفت: امروز شاید شبیه ساختن شهرهای بزرگ و گران قیمت یا مجتمع های صنعتی، الگوی کشورهای در دوره جدید نباشد. بلکه جوامع در صدد ایجاد شبکه ای از شرکت های کوچک و متوسط ​​هستند تا ضمن افزایش سطح اشتغال، افراد بتوانند با اعضای خانواده کار کنند.

وی گفت: پیام معظم له به نوروز را پیامی مهم و راهبردی می دانیم چرا که ملت ایران تولیدکنندگان و بخش های خصوصی و تعاونی را به سمت تولید اشتغال زا و دانش بنیان سوق داده است تا جوان بیکار نباشد. در کشور ما.”

رئیس فراکسیون حمایت از جمعیت و خانواده مجلس یازدهم و نماینده توانمندسازی زنان سرپرست خانوار مجلس شورای اسلامی گفت: با تقویت بخش خصوصی، مشارکت زنان و توانمندسازی زنان با یکپارچه سازی سرمایه های خرد را به تعاونی ها تبدیل می کنیم، می توانیم اشتغال موفقی ایجاد کنیم.» در سطح کشور تا اعضای خانواده با هم همکاری کنند و شرایط تحکیم بنیان خانواده را در نظر بگیرند.

سه برابر شدن بودجه فقرا و ایجاد اشتغال در روستاها

وی افزود: ما در مجلس از تعاونی ها، دانشگاه ها، اشتغال خرد و اشتغال روستایی حمایت می کنیم، بنابراین یکی از اقدامات خوب مجلس در سال گذشته افزایش حداقل سه برابری بودجه فقرا و ایجاد اشتغال در روستاها بود که بودجه کلانی برای این امر است. اختصاص داده شده است و امسال نیز همین روند را ادامه خواهیم داد.

نماینده جهادگران استان گفت: امسال با محرومیت زدایی و ارتقای اشتغال در روستاها تلاش می کنیم چهره روستاها را از محرومیت جوانان جهادگر بسیج و خود روستائیان و خانواده های روستایی بزداییم. از سوی دیگر روستاها و عشایر در کنار صنایع بزرگ و مادری قطعاً ریشه اصلی تولید در کشور هستند.

وی بیان کرد: اگر بتوانیم مهاجرت معکوس از شهر به روستا را درک کنیم و روستاها را توسعه دهیم و تولیدات کشاورزی و دامداری را با استفاده از تکنیک های دانش بنیان در مشاغل روستایی افزایش دهیم، می توانیم کشور را در حوزه امنیت غذایی و سلامت به طور کامل ارتقا دهیم. خودکفایی و این خودکفایی زمینه ساز جهش های فناوری در حوزه سلامت و امنیت غذایی و رشد صنعت غذایی کشور خواهد بود.

با اجرای شعار سال شاهد پیشرفت چشمگیری در این حوزه خواهیم بود

عضو کمیته بهداشت و درمان افزود: به محض اینکه طی دو سال با حکم مقام معظم رهبری در استفاده از واکسن های ایمن و تکیه بر شش کشور برتر دنیا در زمینه تولید و واکسیناسیون قرار گرفتیم. واکسن های داخلی، ممکن است به زودی جزو صادرکنندگان عمده واکسن به جهان باشیم.» و این جهش بیوتکنولوژی مرهون منویات آینده نگر مقام معظم رهبری است.

وی تاکید کرد: هر جا به فرامین ائمه انقلاب اطاعت کردیم، برکت، گشایش و پیشرفت را تجربه کردیم؛ بنابراین در اوایل قرن پانزدهم با به کارگیری شعار تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال، بیشتر تجربه خواهیم کرد. برکات و بیشتر در این زمینه.

این مقام مسئول در پایان ضمن تبریک به مناسبت عید نوروز گفت: امیدواریم با تغییر فصل و آغاز سال جدید، دل همه ایرانیان با همدلی، اتحاد، همبستگی، نوع دوستی و خدمت به مردم بهاری شود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید