لزوم توجه به شرکت های دانش بنیان در تولید / افزایش تولید موجب رشد اقتصادی می شود


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816902

امام جمعه چهاربرج گفت: وقتی تولید افزایش پیدا کند آن وقت شاهد رشد اقتصادی، تورم و پیشرفت در کشور خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین عسگر جلالی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با تبریک سال نو به محضر مقام معظم رهبری، تمامی مردم ایران اسلامی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: امیدواریم سال جدید سالی پر باشد. با برکت و مهربانی و سربلندی برای همه مردم عزیز ایران اسلامی و همشهریان عزیز.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به نامگذاری سال 1401 به نام سال تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال، افزود: همه موظفیم شعار سال را در عمل دنبال کرده و از همه سرمایه گذاران و سرمایه داران دعوت به عمل آوریم. شعار سال را در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه تولید رمز اشتغال است، گفت: زمانی که تولید افزایش یابد، شاهد رشد اقتصادی، کاهش تورم و پیشرفت در کشور خواهیم بود.

جلالی با اشاره به اینکه در سال های اخیر جوانان از معضل اشتغال بسیار آسیب دیده اند، افزود: همه مردم و مسئولان باید دست به دست هم بدهند و در این راستا مسئولان باید موانع سرمایه گذاری، تولید و اشتغال زایی را برطرف کنند. .

امام جمعه چهاربرج همچنین بر ظرفیت شرکت های دانش بنیان در اشتغال و تولید تاکید کرد و گفت: شرکت های دانش بنیان باید مورد توجه مسئولان تولیدی و اشتغال قرار گیرند زیرا این شرکت ها نقش مهمی در اقتصاد و تولید دارند. دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید