تقاضای برکناری محسن رضایی/ اظهارات وی خشم مردم را برانگیخته است

تقاضای برکناری محسن رضایی/ اظهارات وی خشم مردم را برانگیخته است

روزنامه ابتکار: حضور محسن رضایی در دولت تنها یادآور این است که دولت در تحقق وعده های اقتصادی خود موثر نبوده است. این کمک می کند.

روزنامه ابتکار در سرمقاله خود به دولت پیشنهاد کرد محسن رضایی را از کابینه سیزدهم کنار بگذارد.

در عنوان مطلب این روزنامه آمده است: اگر در حلقه مشاوران رئیس جمهور بودم بلافاصله پیشنهاد برکناری محسن رضایی نماینده مجلس را می دادم، اقتصاد را سر میز دولت قرار می دادم. دو دلیل اصلی برای این پیشنهاد ذکر کردم: 1- محسن رضایی نتوانست به هیچ یک از وعده های خود عمل کند 2- محسن رضایی با اظهارات جنجالی خود مردم را عصبانی می کند.

وقتی صحبت هایش را می شنوم یا می خوانم فکر می کنم معاون اقتصادی یک سیاره دیگر گزارش عملکرد می دهد! آقا محسن! از کدام اقتصاد و پیشرفت صحبت می کنید؟ آیا با تلاش خود و دوستانتان خط فقر را می شناسید؟ به 18 میلیون تومان در ماه رسید؟ آیا می دانید 36 هزار تومان پشم است؟ تورم بیش از حد اندکی پس از موج قوی قبلی ناشی از اجرای جراحی اقتصادی اتفاق افتاد

در ادامه به این موضوع اشاره می‌شود: حدس می‌زنم حضور محسن رضایی در دولت فقط یک یادآوری باشد که دولت در حال عمل به وعده‌های اقتصادی نیست. او همچنین با اظهارات عجیب و غریب سعی در عصبانیت مردم دارد. آقای رئیسی! آیا او به چیز دیگری دست یافته است؟

دیدگاهتان را بنویسید