واکنش آموزنده به خبر برکناری محسن رضایی و مرتضوی از دولت

واکنش آموزنده به خبر برکناری محسن رضایی و مرتضوی از دولت

روز جدید : معاون اول رئیس جمهور درباره مصوبه مربوط به برکناری نمایندگان از قوه مجریه و اقتصادی دولت گفت: بحث برکناری به هیچ عنوان مطرح نمی شود؛ در حالی که این موضوع به طور کلی مطرح می شود. این کمیسیون به وزیر اقتصاد است و طبیعتاً معاون رئیس جمهور در مواقع نیاز حضور دارد.

محمد محبر معاون اول رئیس جمهور با بیان شایعات برخی رسانه ها مبنی بر ناهماهنگی در تیم اقتصادی دولت گفت: اعضای تیم اقتصادی دولت با هماهنگی بالا کار می کنند و برخی شایعات ناهماهنگی در تیم اقتصادی کذب محض است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تیم اقتصادی دولت وجود ندارد، تاکید کرد: طرح هرگونه موضوع کذب در این زمینه فقط شیطنت در برخی رسانه ها است.

معاون اول رئیس جمهور در خصوص تصمیم برکناری معاونان قوه مجریه و اقتصادی از کمیسیون اقتصادی دولت، گفت: این اصلاً بحث برکناری نیست، بلکه در کمیسیون اقتصادی دولت تصمیم گرفته شده است. این کمیسیون به وزیر اقتصاد است و البته معاون رئیس جمهور در این جلسه حضور ندارد و فقط در مواقع لزوم حضور دارد.

وی ادامه داد: دلیل اصلی این موضوع «نصاب نصاب» جلسات کمیسیون اقتصادی است; بر این اساس به پیشنهاد معاون وزیر اقتصاد و مجریه مقرر شد این دوستان و همکاران عزیز در کمیته حضور نداشته باشند تا جلسات خود لغو نشود و البته تاکید شد در صورت نیاز شرکت کنند. .

مخبر گفت محسن رضایی از دوستان صمیمی ایشان و از تاثیرگذارترین افراد در کابینه است مشکلات زندگی مردم عزیزمان را سریعتر حل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید