فرمانده پدافند هوایی نیروی زمینی از گروه پدافند هوایی فورد بازدید کرد


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900431

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد از گروه پدافند هوایی فردا قم بازدید و از توان عملیاتی و آمادگی دفاعی این یگان پدافندی بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از گروه پدافند هوایی فردو قم بازدید و از توان عملیاتی و آمادگی دفاعی این یگان پدافندی بازدید کرد.

فرمانده پدافند هوایی در جمع فرماندهان این مجموعه پدافندی، آرامش و آسایش خاطر هموطنان را اولویت اول پدافند هوایی زمینی دانست و پیشرفت لحظه به لحظه نیروی پدافند هوایی ارتش را مدیون دانست. به شعور نیروی انسانی فداکار که جز افزایش اقتدار و توانایی کشور ما هیچ دفاعی برای مقابله با بیگانگان ندارد.

امیر سرتیپ صباحی فرد گفت: با توجه به تهدیدات احتمالی، نیروی پدافند هوایی با هوشیاری و آمادگی کامل و با رصد دشمنان در شعاع صدها کیلومتری فراتر از مرزهای هوایی کشورمان، مجوز هرگونه فعالیت نامناسب را از متجاوزان سلب کرده است. کشور.

وی افزود: نیروی پدافند هوایی ارتش کشورمان در عرصه بین المللی از جایگاه برتری برخوردار است و اگر این اقتدار، اقتدار و تسلط در هوا نبود، امروز امنیت و وضعیت کشور در وضعیت متزلزلی قرار می گرفت. و بسیار بدتر از برخی کشورها.”

دیدگاهتان را بنویسید