سامانه های جدید بخشی از سازمان رزمی پدافند هوایی نیروی زمینی است


ساعت: 19:47
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1893075

رئیس سازمان جهاد تحقیقات و خودپایان پدافند هوایی از اضافه شدن سامانه های جدید به سازمان رزم پدافند هوایی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرتیپ صمد آقامحمدی رئیس سازمان جهاد خودکفایی و پژوهشی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در رزمایش آتی پدافند هوایی ارتش، سامانه‌های پدافندی قبلی ارتقا و میان‌برد جدید ارتقا می‌یابد. و سامانه های دوربرد پس از آزمایش های عملیاتی به سازمان رزم این نیروها خواهند پیوست.

وی افزود: سامانه های شبیه ساز کاملا بومی که توسط متخصصان فنی داخلی و افراد پرتلاش ساخته شده و جزو ملزومات آموزشی نیز می باشد، روند رو به رشد و مطلوبی را در استفاده از سامانه های راداری و موشکی ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ آقامحمدی با بیان اینکه پهپادها یکی از مولفه های قدرت مدرن در دنیای امروز هستند، خاطرنشان کرد: رزمایش پهپادی اخیر ارتش کشورمان با ماموریت های مختلف شناسایی، کشف، شناسایی، رهگیری، درگیری، انهدام و… هشدار جدی و قاطع به آنها خارجی هایی هستند که به فکر تعرض به خاک ایران هستند.

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: هم افزایی، تعامل، تبادل اطلاعات و همکاری فوق العاده بین سازمان پژوهش و خودکفایی نیروی زمینی پدافند هوایی و سایر سازمان های نظامی، پژوهشی- مراکز دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان تاسیس شد که منجر به روند رو به جلو و پیشرفت فزاینده در نیروی پدافند هوایی نیروی زمینی شد.

دیدگاهتان را بنویسید