پدافند هوایی به هیچ پرنده ای اجازه ورود بدون مجوز به حریم هوایی کشور را نمی دهد


ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887305

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان نقش ارزنده و خطرناک پدافند هوایی ارتش در تقویت اقتدار ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: امکانات و مواضع پدافندی اجازه ورود هیچ پرنده ای به خاک را نمی دهد. حریم هوایی کشور بدون مجوز

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاوارستان، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد صبح امروز از یگان های پدافندی شرق کشور، قرارگاه فرماندهی اطلاعات (پل محمود) و رادار ولایت (تپه سبز) و همچنین از توان رزمی و آمادگی دفاعی این یگان ها بازدید کرد. سایت های حساس و کلیدی.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: پایگاه اطلاعات شناسایی (پل محمود) و سایت رادار استان (تپه سبز) از جمله سایت هایی هستند که در خور توجه پدافند هوایی هستند که رصد و پوشش گسترده ای را در قسمت شرقی انجام می دهند. کشور و کویر مرکزی ایران.

وی با بیان اینکه پدافند هوایی ارتش نقش مهم و ارزشمندی در تقویت جایگاه و اقتدار ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا می کند، اظهار داشت: سایت ها و مواضع پدافندی اجازه ورود بدون مجوز به هیچ پرنده ای را به حریم هوایی کشورمان نمی دهند.

وی افزود: شکار پهپاد پیشرفته آمریکایی RQ-170 بخشی از ارائه منحصر به فرد این سایت ها بود.

امیر سرتیپ صباحی فرد تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی به عنوان نیروی اولویت دار برای تامین امنیت و دفاع کشورمان از چنان اهمیتی برخوردار است که فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) در سال های اخیر بیش از 600 سخنان روشنگرانه در این باره صادر کرده اند. وی گفت: ارزش پدافند هوایی نشان از جایگاه رفیع و برتر پدافند در عرصه بین المللی است و بنا به فرمایشات حکیمانه ایشان باید برای این جایگاه حساس ارزش بیشتری قائل شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید