دشمن حوصله تحمل اقتدار جمهوری اسلامی را ندارد/ نقش گسترده رسانه های بیگانه در اغتشاشات اخیر


ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901505

سیاوش مسلمی گفت: دشمنان حوصله تحمل اقتدار ایران را ندارند و برای بقای خود به دنبال دوری جوانان از انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سیاوش مسلمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور، اظهار کرد: حدود 98 درصد دستگیرشدگان در رده سنی 14 تا 40 سال و 30 درصد را دانش آموز تشکیل می دهند که این امر در شکل گیری و روند حائز اهمیت است. از شورش ها


مسلمی با اشاره به نقش گسترده رسانه های بیگانه در این اغتشاشات گفت: تعدادی از افرادی که عمداً قمه، سلاح سرد و گرم حمل می کردند سردمداران این اغتشاشات بودند و اکثر آنها شناسایی و دستگیر شدند که طبق قانون مجازات خواهند شد. و تا مشخص شدن آخرین آنها پیگیری می شود ما مفعول هستیم.


وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان بدون اطلاع از پشت صحنه و اهداف دشمن در دام الگوبرداری از دشمنان در فضای مجازی گرفتار شده اند، تصریح کرد: خانواده ها باید مراقب باشند چرا که دشمنان از همه ابزارها برای تخریب سرمایه و آینده سازان استفاده می کنند. جامعه مسیری را ترسیم کنید که خلاف ملیت، اسلام و هویت فرزندان ما باشد.


فرمانده سپاه کربلای مازندران تاکید کرد: نقش خانواده ها به عنوان افرادی که می توانند اطلاعات صحیح به فرزندان خود بدهند بسیار مهم است و باید مراقب باشند تا نوجوانان و جوانان قربانی کمین دشمن نشوند.


مسلمی با اشاره به اینکه جایگاه و منزلت زن در جامعه ایران اسلامی در هیچ کشور اروپایی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با افزایش عمر پربرکت انقلاب اسلامی، با انقلاب و با گسترش، کینه و دشمنی دشمنان بیشتر می شود. اقتدار ایران اسلامی در منطقه، دشمن، هر روز بیش از پیش تلاش می کند تا از قدرت نظام اسلامی ایران بکاهد.

وی با اشاره به امکانات نظامی ایران تاکید کرد: ایران سیم خاردار را از کشورهای دیگر وارد می کرد اما امروز جوانان نخبه ایرانی پهپاد می سازند و به کشورهای دیگر صادر می کنند.


فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: دشمنان تحمل اقتدار ایران را ندارند و برای بقای خود به دنبال دوری جوانان از انقلاب اسلامی هستند.

مسلمی گفت: بسیاری از دستگیرشدگانی که در اوایل آزادسازی ناآگاهانه وارد صحنه شدند و مابقی دستگیرشدگان با سابقه و ارتباط با نفاق و سلطنت طلبان در اختیار ما هستند و از طریق رسانه ملی بخشی از ارتباطات پشت سر پرده های نفاق و سلطنت طلبان به مردم روشن خواهد شد.


وی افزود: رسانه های خارجی به وضوح تجزیه ایران را ترویج می کنند و به دنبال این هستند که ایران با اقوام و گروه های مختلف را بخشی از آن در کشورهای پیرامونی و بخشی از آن را مستقل کنند تا ایران قدرتمند و متحد از نقشه جهان محو شود و تنها راه، نابودی ایران است.» آن ها برای رسیدن به اهداف شوم خود با تحریک بلوچ ها، ترک ها، عرب ها، ترکمن ها و… آن را تقسیم می دانند.


فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به نقش اساسی مادر و زن در خانواده گفت: امروز یکی از موضوعاتی که محور حرکت دشمن برای تجزیه ایران است، هدف قرار دادن مادر در خانواده و تافلر است. می گوید برای از بین بردن یک تمدن و یک دولت، ابتدا وظیفه تخریب نظام خانواده است و باید نقش مادر در نظام خانواده از بین برود.

مسلمی تصریح کرد: در برخی خانواده ها جایگاه ارزش ها و ضد ارزش ها تغییر کرده و شخصیت اصلی مادر در جامعه جای مناسبی ندارد و برخی نیز با تبلیغ و رواج فرهنگ های غلط در جامعه. مادر را تنها شریک زندگی و ابزار خانواده بدانند و به جای فرزند، سگی را که در برخی از خانواده ها به منزله حیثیت خانواده است، از بین می برد.

وی افزود: تنزل جایگاه خانواده عامل هنجارشکنی و گسترش فرهنگ های نامناسب و غلط در جامعه است که با تضعیف بنیان خانواده ها زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه می شود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید