پوشش و افشای حجاب از ویژگی های اغتشاشات اخیر بود/متاسفانه دروغ در جمهوری اسلامی هزینه ای ندارد


ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912401

حجت الاسلام توسرکانی گفت: متاسفانه دروغ در همه جای دنیا به جز جمهوری اسلامی هزینه دارد، سلبریتی ها و شخصیت ها به راحتی بدون پرداخت پول دروغ می گویند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی نماینده فقیه در سازمان بسیج در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: انقلاب اسلامی هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می کند.

حجت الاسلام تویسرکانی افزود: با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و مدیریت فضای مجازی، مانع عمده پیشرفت انقلاب برداشته می شود.

وی گفت: متاسفانه دروغ در همه جای دنیا هزینه دارد به جز جمهوری اسلامی. سلبریتی ها و شخصیت ها به راحتی بدون پرداخت پول دروغ می گویند.

حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر اساس تدابیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب بر اغتشاشات اخیر فائق خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه باید به ایرادات پاسخ داده و اشتباهات را اصلاح کرد، گفت: آنچه مسلم است نباید در خطوط قرمز انقلاب اسلامی مورد حمله قرار گیرد.

حجت الاسلام توسرکانی بر شکست ناپذیری جمهوری اسلامی تاکید کرد و افزود: با آمریکا سازش و مذاکره ذلیلانه نخواهیم کرد و راه استقامت برای پیشرفت را در پیش خواهیم گرفت.

وی گفت: در اغتشاشات سال های 88، 96، 98، 77، دهه 60 و اوایل انقلاب همیشه گشایش حجاب بود و باطن ها افشا می شد.

حجت الاسلام توسرکانی تصریح کرد: کیفیت طغیان دو چیز است که یکی افزایش بصیرت خیر و دیگری کشف باطن شر است.

وی گفت: حجامت باید انجام شود و احشاء آشکار شود، خوب از منکر تشخیص داده شود، باطن جمهوری اسلامی پاک را در همین خیمه می گذارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید