فرماندار شیراز: ممنوعیت افشای حجاب در مغازه ها به اصناف اعلام می شود/ در صورت مشاهده زنان بدون حجاب معاینه می شوند/ کلینیک دندانپزشکی به دلیل حجاب آشکار کارکنان و مشتریان پلمپ شد.

فرماندار شیراز: ممنوعیت افشای حجاب در مغازه ها به اصناف اعلام می شود/ در صورت مشاهده زنان بدون حجاب معاینه می شوند/ کلینیک دندانپزشکی به دلیل حجاب آشکار کارکنان و مشتریان پلمپ شد.

فرماندار شیراز می گوید: ممنوعیت کشف حجاب در مغازه ها و مجتمع های تجاری به اصناف ابلاغ شده و مشتریان و مشتریان واحدهای تجاری مجاز به افشای حجاب نیستند.

لطف الله شیبانی با اشاره به برخورد با زنانی که در ملاء عام اقدام به رفع حجاب می کنند، گفت: با توجه به بند نامه دادستان کل کشور مبنی بر منع رفع حجاب، برخورد با زنانی که هرگونه رابطه استخدامی با ادارات دولتی دارند و نسبت به رفع حجاب اقدام می کنند. حجاب انجام شود در دستور کار است.

فرماندار شیراز افزود: همچنین ورود مشتریان بی حجاب به ادارات ممنوع است.

وی همچنین به بخشنامه رسیدگی به رفع حجاب در بخش خصوصی اشاره و بیان کرد: ممنوعیت رفع حجاب در مغازه ها و موسسات به اصناف نیز ابلاغ شده است.

به گزارش فارس شیبانی افزود: بنابراین شهروندان اعم از کارکنان اتحادیه و یا مشتریان و مراجعین واحدهای تجاری حق کشف حجاب را ندارند و در صورت مشاهده زنان بی حجاب با اطلاع رسانی به 110 و ورود به اداره اماکن عمومی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

فرماندار شیراز گفت: اخیرا یک کلینیک دندانپزشکی در شیراز به دلیل کشف حجاب کارکنان و مراجعین پلمب شد.

وی با اشاره به کمپین مبارزه با حجاب در متروی شیراز گفت: شهرداری ها که نهادهای عمومی و غیردولتی هستند در حوزه قانون حجاب وضعیتی مشابه ادارات دولتی دارند و باید قوانین پیشنهادی را رعایت کنند.

شیبانی تصریح کرد: هیچ گزارشی مبنی بر خشونت با زنان محجبه از سوی افراد با حجاب نداشته ایم و اگر گزارشی ارائه شود طبق قانون با آن برخورد می شود.

فرماندار شیراز گفت: کشف حجاب فی نفسه تخلف است و برخورد خشونت آمیز با غیر مؤمن نیز جرم جداگانه ای است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تشکیل چنین گزارشی، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید