تسنیم: داروخانه کلینیک ناباروری شیراز به دلیل تحریک به اعتصاب پلمب شد.

تسنیم: داروخانه کلینیک ناباروری شیراز به دلیل تحریک به اعتصاب پلمب شد.

تسنیم نوشت: داروخانه درمانگاه معروف نبروی شیراز به دلیل عدم ارائه خدمات و تحریک به اعتصاب توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پلمب شد.

کارکنان این داروخانه دوشنبه گذشته 23 آذرماه ضمن تحریک به اعتصاب از ارائه خدمات به بیماران خودداری کردند. در روزهای اخیر برخی داروخانه ها به دلایل مختلف از جمله عدم کارکرد سایت از ارائه خدمات به تعدادی از بیماران خودداری کردند و کار با این داروخانه ها در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، بر اساس قانون 23 و 24 تعزیرات حکومتی در امور بهداشتی و درمانی، داروخانه موظف است کلیه کالاهای خریداری شده را تا زمان اتمام موجودی کالا به صورت مستمر تحویل دهد و در صورت امتناع از تحویل، مجازات خواهد شد. همچنین داروخانه موظف است طبق زمان تعیین شده خدمات مربوطه را ارائه دهد مگر با دلیل موجه یا با اخطار و نظر کتبی سازمان بهداشت و درمان منطقه، در غیر این صورت متخلف مشمول مجازات های مختلفی می شود.

همچنین در صورتی که داروخانه ها به بهانه مسائل سیاسی و صنفی از ارائه خدمات دارویی خودداری کنند، بر اساس قانون مجازات متخلفان نظام اقتصادی کشور و قانون مربوط به مقررات پزشکی و دارویی با آنها برخورد جدی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید