فعالیت پزشکان دولتی در بخش خصوصی در نوبت صبح خط قرمز معاونت پزشکی است/ راه اندازی 2 کلینیک دندانپزشکی در کرمانشاه


ساعت: 10:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887271

پرویز صوفیوند گفت: خط قرمز ما این است که اعضای هیات علمی و پزشکانی که در دانشگاه علوم پزشکی استخدام می شوند در نوبت صبح در بخش خصوصی فعالیت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پرویز صوفیوند در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز درباره چالش های حوزه پزشکی استان کرمانشاه از جمله ساماندهی کلینیک ها در زمینه استفاده از دستگاه های کارتخوان، رسیدگی به شکایات مردمی و برخورد با اعمال تعرفه های بالاتر از نرخ مصوب گفت. که غیر قابل توجیه است، مردم محسوب می شود و رسیدگی به پرونده های ارتشاء به صورت جدی در دستور کار معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار دارد.

وی افزود: در گذشته چهار تیم نظارتی در بازه های زمانی بزرگ تری در ادارات به موضوعات یاد شده رسیدگی می کردند اما اکنون با افزایش تعداد تیم های بازرسی، نظارت در دو شیفت صبح و عصر انجام می شود.

صوفیوند با تاکید بر افزایش نظارت در بیمارستان های دولتی و غیردولتی گفت: با توجه به اینکه مردم حق دارند از خدمات پزشکان به ویژه در بیمارستان های دولتی استفاده کنند، خط قرمز ما این است که اعضای هیات علمی و پزشکان شاغل در دانشگاه علوم پزشکان شاغل، در ساعات صبح در بخش خصوصی کار می کنند که در این صورت متخلفان بسیار سختگیر خواهند بود.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر افرادی در حوزه های مختلف درمانی شکایت دارند، مراتب را تلفنی یا حضوری به آنها اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایات آنها رسیدگی شود.

صوفیوند تصریح کرد: مانند سایر اقشار جامعه، در بیمارستان ها نیز تحت تاثیر شرایط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مشکلاتی وجود دارد و از جمله کمبود نیروی انسانی و تجهیزات و فرسودگی ساختمان های بیمارستانی از دغدغه های معاونت است. رئیس درمان

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در تلاش هستیم تا وضعیت خدمات رسانی به مردم بهبود یابد، گفت: در حال حاضر اساتید برجسته و درجه یک استان کرمانشاه در کلینیک های دولتی مشغول ارائه خدمات هستند.

صوفیوند خاطرنشان کرد: در حوزه دندانپزشکی خدمات فوق در دانشکده دندانپزشکی در دو شیفت صبح و عصر ارائه می شود.

وی افزود: همچنین به دنبال ایجاد دو کلینیک دندانپزشکی در مرکز درمانگاه شهید فتاحی روبروی بیمارستان امام علی (ع) و درمانگاه فارابی واقع در دولت آباد برای ارائه خدمات بهتر به مردم هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید