فعالیت کلینیک های خصوصی برای تشخیص و درمان عروق کرونر / افزایش نظارت با اجرای طرح سامانه هوشمند امید

ساعت: 16:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792662

محمدحسین سپر گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی تاج، کلینیک های خصوصی دانشگاه علوم پزشکی را در زمینه تشخیص و درمان سرپایی بیماری تاج کمک خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار محمدحسین سپر امشب در جلسه ستاد مبارزه با کرونا مازندران اظهار داشت: مازندران به دلیل داشتن ظرفیت های گردشگری جزو اولین استان های آلوده به ویروس کرونا بود اما با تلاش کادر درمانی و مدیران ستادی استانی بیماری در مازندران کنترل شد.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی به ستاد ملی ولیعهد و کادر پزشکی استان کمک کرده است تا افراد مبتلا به کرونا را درمان کنند و این ویروس را به سایر افراد جامعه منتقل نکنند.

او گفت: «ما می توانیم این ویروس پیچیده را کنترل کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ولیعهد با اشاره به اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی در استان‌ها گفت: افزایش دامنه واکسیناسیون و اقناع.

سپهر با بیان اینکه طرح هوشمند امید تقویت کننده نظارت است، افزود: مهمترین ابزار تصمیم گیری داشتن اطلاعات دقیق، جامع و به روز است که سامانه هوشمند امید به شما در تصمیم گیری های مدیریتی کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای قرارگاه شهید سلیمانی باید برای تحقق اهداف طرح شهید سلیمانی فصل به چهارم در شهرها و روستاها، مدارس و دانشگاه ها به کمک ستاد تاج و تخت بروند.

فرمانده قرارگاه ضد تاج ادامه داد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در این مرکز مبنی بر اینکه مطب های خصوصی به صورت سرپایی به دانشگاه علوم پزشکی در زمینه تشخیص و درمان بیماری کمک کنند، گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان باید پیگیری و نظارت کند. مطب و درمانگاه «شرکت‌های خصوصی استان باید به شبکه‌های بهداشتی و درمانی شهید سلیمانی متصل شوند و برنامه‌ریزی کنند.

سپهر آمادگی خود را برای پشتیبانی و تجهیز مراکز درمانی استان اعلام کرده است.

استاندار مازندران نیز در ادامه این نشست گفت: در همه استان ها مقصد گردشگری مرکز این استان است اما با توجه به تنوع گردشگری مازندران و ترانزیتی بودن آن، همه شهرهای این استان مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران است.

سیدمحمود حسینی پور ادامه داد: این طبیعت استان در شیوع تاج، مدیریت و کنترل بیماری را با مشکل مواجه می کند.

وی گفت: امکانات و تجهیزات پزشکی و لجستیکی در مازندران از نظر جمعیت شناور در استان جوابگوی نیازهای درمانی مازندران نیست.

استاندار مازندران افزود: باید به تجهیز و تکمیل مراکز درمانی استان مازندران از جمله جمعیت شناور توجه ویژه شود.

حسینی پور ایادآور شاز: با وجود تجهیزات کم و حضور مسافران زیاد در استان در ایام اوج تاج، فعالان این اداره کل در عرصه های مختلف، اعضای ستاد استانی و کادر پزشکی با گوشت و گوشت خود این بیماری را کنترل کردند. پوست و تلاش شبانه روزی

وی در پایان گفت: از نظر امکانات، تجهیزات و کادر درمانی، کارکنان مرکز باید نگاه ویژه ای به استان و مازندران ملی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید