اغتشاشات اخیر نمونه دیگری از توطئه دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران است


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900837

قهرمان سابق بین المللی کاراته در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: متأسفانه عده ای شاغل شدند و به بهانه تحریک عواطف و هدایت افراد جاهل، نظم و امنیت کشور را تحت الشعاع قرار دادند و خسارات شدیدی به مردم، اموال و مردم وارد کردند. قوانین جمهوری اسلامی ایران اسلامی را زیر پا گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی سلطانی مربی، داور و قهرمان سابق بین المللی کاراته در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به انقلاب اسلامی سال 57 اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 برای استکبار جهانی بسیار دردناک و هولناک بود. استعمارگران، لذا از ابتدا با روش‌های مختلف سعی در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله عملیات‌های تروریستی، نظامی و نظامی تحمیلی داشتند.
وی ادامه داد: اما با لجاجت و غیرت مردم این منطقه مواجه شدند و با آبیاری نهال انقلاب با خون شهدای عزیز و استوار ساختن درخت انقلاب، هر بار مأیوس و شکست خوردند و بر خشمشان افزوده شد. .
این مربی کاراته با اشاره به اقدامات دشمنان انقلاب گفت: اما آنها تسلیم نمی شوند و استقلال، آزادی، صلابت و اقتدار ایران و ایرانی را نمی بینند، بنابراین با توجه به هزینه های میلیاردی بودجه، برنامه ریزی های گسترده ای برای به چالش کشیدن بت های فرهنگی در جامعه ایران برای حذف آنها انجام می شود. اعتقادات، دین و اتحاد و همبستگی ایرانیان در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به وحدت مردم ایران خاطرنشان کرد: البته آنها در گسترش تهاجم فرهنگی و به خطر انداختن دین و فرهنگ اسلامی موفق بوده اند، اما هنوز موفق نشده اند که حس میهن دوستی و تعلق مردم را رسوخ کنند. حضور چند میلیونی مردم در عرصه های سیاسی مانند انتخابات. راهپیمایی ها و اعتراضات به هتک حرمت و تجاوزات دشمنان اسلام گواه این مطلب است، اما دشمن همواره در تلاش است و وظیفه هر ایرانی این است که مراقب دسیسه های دشمن نشود.
سلطانی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: اغتشاشات اخیر نمونه دیگری از توطئه دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران است. متأسفانه عده ای جذب شدند و به بهانه تحریک عواطف و همراهی با افراد ناآگاه، نظم و امنیت کشور را تحت الشعاع قرار دادند و خسارات زیادی به اموال عمومی و بیت المال وارد کردند و قوانین جمهوری اسلامی ایران را زیر پا گذاشتند.
وی گفت: البته دشمنان و بدخواهان ایران کور هستند و راه به جایی نخواهند برد، حضور چند میلیونی مردم ایران در راهپیمایی هفته گذشته که در اعتراض و محکومیت این اغتشاشات برگزار شد، گواه آن بر چند نفر است که همراه با گروگان ها هستند. برای حمله به انقلاب، همگام با دشمن و دشمنان هستند.
قهرمان سابق بین المللی کاراته ادامه داد: امیدوارم برخی از افرادی که این حامیان را همراهی می کنند کمی فکر کنند که این روش کاری جز ایجاد بلاتکلیفی و بی نظمی در پی نخواهد داشت. بستری برای غاصبان و یادآوری حقوق هولناکی که قبل از انقلاب از بیت المال به بیگانگان داده می شد، چشم اندازی از حضور بیگانگان در کشور است.
وی در پایان تاکید کرد: ایرانیان باهوش ترند تا شرف و آزادی خود را با کاپیتولاسیون معامله کنند. البته جا دارد از پلیس و نیروهای امنیتی که برای برقراری نظم و امنیت در ایران عزیز تلاش می کنند تشکر کنم. ایران عزیز است و برای جاودانگی اش خون داده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید