باید اشتباهات را جبران کنیم/ بسکتبال ژاپن شوت های فوق العاده ای زد


ساعت: 18:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889654

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: بازی خوبی مقابل گلپن انجام دادیم، اشتباهاتی داشتیم که طبیعی است، هر تیمی اشتباهاتی دارد. باید سعی کنیم این اشتباهات را جبران کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال؛ سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از اولین بازی تدارکاتی ایران مقابل ژاپن گفت: به نظرم بچه ها با توجه به اینکه یکسری بازیکن جوان و کم تجربه هستند و کمتر پروازهای بین المللی دیده اند بازی نسبتا قابل قبولی ارائه کردند. شرایط خاص ژاپن و نوع برنامه ریزی ژاپنی ها تعیین شده بود. در نهایت به دلیل تمرینات، زمانی که داشتیم و نوع بازیکنان تیم که جوان هستند، خوب بازی کردیم. ما اشتباه کردیم، اما طبیعی است، هر تیمی اشتباه می کند. باید سعی کنیم این اشتباهات را جبران کنیم.

وی افزود: پس از مدت کوتاهی بچه های ما وارد بازی شدند و خوب بازی کردند. مشکل ما این بود که تیم ما در بازه های زمانی کوتاه گل های ساده ای را دریافت کرد، به خصوص در دفاع. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و از بازیکنان راضی هستم. انشالله فردا می توانیم بازی بهتری داشته باشیم.

ارمغانی گفت: بازی فردا را نمی توان پیش بینی کرد اما سعی می کنم بازیکنان از همان دقایق ابتدایی بازی هوشیار باشند و اشتباهاتی را که در این بازی انجام دادیم تکرار نکنند یا کمتر تکرار کنیم. دفاع خوب و منسجمی داریم که در پایان کوارتر دوم این بازی اتفاق افتاد و توانستیم به هم نزدیک شویم، اگر بتوانیم در طول بازی این دفاع را انجام دهیم، بازی خوبی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان اذعان کرد: نباید فراموش کنیم که تیم ژاپن در کوارتر چهارم ضربات فوق العاده ای انجام داد. دفاع ما خیلی خوب بود اما باز هم از فاصله 8 متری شوت زدند. واقعا در مقابل چنین ضرباتی کاری از دستتان برنمی آید و باید تبریک گفت.

دیدگاهتان را بنویسید