دلیل مهران مدیری برای حذف پست جنجالی اینستاگرام

البته کدیر کاشانی تهیه کننده برنامه دورهمی در واکنش به این اظهار نظر گفت: ایجاد، تولید دورهمی، انتخاب مجری، تعیین محتوا و پخش دورهمی از اختیارات سازمان صدا و سیما است.

در روزهای پرتلاطم گذشته، ویدئوی مدیری با رسوایی های زیادی همراه بود تا جایی که خروج او از کشور بر سنگینی آن رسوایی ها افزود و ماجرا تا جایی پیش رفت که پس از ورود به کشور، پاسپورت او را نیز ضبط کردند.

اکنون حذف این پست و همچنین روزهایی که از انتشار آن می گذرد، به گمانه زنی ها در فضای شبکه های اجتماعی دامن زده است و این سوال از شب گذشته ذهن بسیاری را درگیر کرده است که چرا یک ادمین این پست را حذف کرده است؟ طبق معمول برخی آن را نتیجه فشار نهادهای امنیتی تعبیر کردند و در اعتبار قضاوت دیگری تردید داشتند، اما به نظر می رسد واقعیت ماجرا با این روایت متفاوت است.

مدیری پس از بازگشت به کشور سکوت اختیار کرد اما یکی از بستگان نزدیک وی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در توضیح انگیزه خود از حذف این پست گفت: با توجه به شرایط و برداشت های نادرست از اظهارات آقای مدیری، ایشان ترجیح دادند این پست را حذف کنند. این پست به “از سخنان او سوء استفاده نشود و به هیچ وجه فضای اغتشاش و هرج و مرج را حفظ نکند.”

دیدگاهتان را بنویسید