تصویب افزایش حمایت از شانس نقره ای ورزشکاران و بانوان ورزشکار. اولویت چهارم/کار: اولویت ما هانگژو است


ساعت: 11:17
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920351

برگزاری دهمین اجلاس کارکنان بازی های پاراآسیایی در سال 2022؛

در دهمین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگجو 2022 افزایش حمایت از ورزشکاران با شانس مدال نقره و ورزشکاران اولویت چهارم تصویب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دهمین اجلاس ستادی بازی های پاراآسیایی هانگجو 2022 به ریاست غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک و با حضور سایر کارکنان برگزار شد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در این جلسه اظهار داشت: اولویت اول ما این بازی ها است، بنابراین با استعانت از خداوند و توسل به ائمه عطار(ع) تمام توان خود را به کار می گیریم تا به نتیجه مطلوب این بازی ها برسیم.

کارگری افزود: برای رفع مشکلات موجود نیاز به برگزاری جلسات فنی جدی با فدراسیون ها داریم و باید ایده های نو و خلاقانه ای را برای بهبود شرایط و تبدیل مدال های نقره به طلا امتحان کنیم.

وی بیان کرد: در این راستا باید به ورزشکارانی که شانس کسب مدال نقره دارند توجه ویژه ای شود تا در نهایت این حمایت ها زمینه ساز طلایی شدن رنگ مدال این ورزشکاران شود. سیاست اصلی ما تمرکز بر کیفیت است و باید با برگزاری سمینارها و دوره های آموزشی، مسائل فرهنگی را تقویت و سطح مربیان را بالا ببریم و معتقدیم سطح مربی نباید از سطح یک ورزشکار کمتر باشد.

در این نشست گزارشی از شرایط رشته های اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگجو و شانس کسب مدال در هر یک از رشته ها ارائه شد. وضعیت کلی کاروان مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد شرایط اعزام بوسه و پارابادمینتون از نظر حمایتی بررسی شود.

در این جلسه مشکلات اردوهای تدارکاتی و کیفیت خدمات ارائه شده نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در اولویت بررسی و رفع مشکلات قرار گرفت.

همچنین مقرر شد با توجه به مهلت اعلام شده از سوی کمیته برگزاری بازی ها، تمامی فدراسیون هایی که در این هیئت نماینده دارند، فهرست بلندبالای ورزشکاران خود را تا نهم اسفندماه با ارسال لیست نهایی به کمیته ملی پارالمپیک ارسال کنند. در 30 ژوئن اعلام شد.

این جلسه برای ورزشکاران مدال نقره و همچنین بانوان اولویت چهارم مصوباتی داشت که عبارتند از: افزایش کمک هزینه تمرینی ورزشکاران نقره ای به مبلغ 50 میلیون ریال در ماه، افزایش روزهای اردوی آمادگی برای سرپرست ورزشکاران نقره ای مانند. ورزشکاران طلایی، انجام تمرینات همزمان ورزشکاران طلا و نقره زیر نظر مربیان ورزشکاران طلایی در رشته دو و میدانی و همچنین انجام تست های سنجش نقره ورزشکاران مانند طلا و حمایت از تمامی بانوان ورزشکار که بر اساس اولویت در رتبه چهارم قرار دارند. در بررسی های فنی

دیدگاهتان را بنویسید