از بانوان ورزشکار برای حل مشکل خروج از کشور حمایت می کنیم

زمان: 08:13
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791658

برگزاری نشست وزیر ورزش و جوانان با اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی؛

وزیر ورزش و جوانان با اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ; وزیر و معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ظهر یکشنبه با حضور در مجلس شورای اسلامی با اعضای فراکسیون بانوان خانه ملت دیدار و گفتگو کرد.

سجادی: شاهد حضور بانوان در مسابقات بین المللی ورزشی خواهیم بود

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز در این نشست گفت: برای افتخارآفرینی برای حضور بانوان در رشته های مختلف ورزشی با رعایت حجاب و ارزش های اسلامی تلاش می کنیم. فراکسیون زنان در مجلس یکی از شاخه های مشورتی بسیار خوب برای توسعه ورزش بانوان است و همکاری مشترک با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی دستاوردهای خوبی را در پی خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ورزش مهم ترین ابزار تعلیم و تربیت و شاخصی برای افزایش نشاط و سلامت جامعه است. طرف دیگر ورزش امروز، ورزش قهرمانی است و سعی می کنیم با تماشای پوشش اسلامی شاهد حضور آنها در رویدادهای مهم ورزشی بین المللی بانوان باشیم.

وی در پایان گفت: در برخی از رشته ها مانند ورزش های رزمی سنگین یا زورخانه ای و پهلوانی به دلیل شرایط این مسابقات امکان حضور بانوان وجود ندارد اما در رشته های دیگر شرایط را برای توسعه ورزش بانوان فراهم می کنیم. “

کاظمی پور: اهتزاز پرچم ایران توسط زنان موفقیتی نادر است

مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان این وزارتخانه نیز در این نشست گفت: حضور تیم ملی فوتبال بانوان در مرحله دوم جام ملت های آسیا، حضور تیم ملی هندبال در رقابت های جهانی و کسب مدال های ایرانی. وزنه برداری از جمله موفقیت های نادر است. برای اولین بار پس از چهار دوره حضور در مسابقات جانبازان و معلولین موفق به کسب عنوان قهرمانی در این عرصه شدیم و این موفقیت ها بدون حمایت وزیر ورزش بانوان محقق نمی شد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: از سوی وزیر ورزش و جوانان منصوب شدم تا هر یک از تیم های ورزشی را در مسابقات جهانی همراهی کنم. امروز ارزش این را دارد که سرود و پرچم آن سه بار در اسپانیا به دلیل درخشش هندبالیست های ما برافراشته شود. زنان ایرانی در گذشته 93 کرسی جهانی داشتند که با دولت جدید 7 کرسی افزایش یافت و این می تواند به افزایش سهم ورزش بانوان کمک کند.

وی در پایان گفت: در زمینه ورزش همگانی اقدامات مهمی انجام شده است که در زمان آقای سجادی قصد داریم بانوانی را که در دوران بعد از ولیعهدی در خانه بودند در این زمینه نیز به فعالیت های ورزشی ببریم. برنامه ریزی برای توسعه ورزش.«منظور ما همه است.

کاسم پور: از بانوان ورزشکار برای حل مشکل خروج از کشور حمایت می کنیم

فاطمه قاسم پور رئیس فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: و برگزاری مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور، گفت: پیشرو بودن مسابقات در لیگ منجر به جذب بانوان در طول سال می شود که باعث دیده شدن بیشتر بانوان می شود. ورزش بانوان و توجه بیشتر سایر مسئولین در عرصه ورزش بانوان. .

رئیس فراکسیون بانوان در خانه ملت ادامه داد: پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی بانوان و پوشش رادیویی این مسابقات یکی از نیازهای مهم جذب اسپانسر برای ورزش بانوان است. در دنیا ماندند.

وی در پایان گفت: برای رفع مشکل خروج بانوان ورزشکار از کشور، شناسایی استعدادها و حمایت های لازم در بودجه 1401 از ورزش بانوان همه حمایت های ممکن را انجام خواهیم داد.

چنارانی: زنان در مناصب رهبری

هاجر سنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ریزی برای توسعه زیرساخت های ورزش بانوان همواره مورد تاکید ما بوده است، لذا می خواهیم از ورزشگاه شهرستان نیشابور که تاکنون 97 درصد پیشرفت داشته است استفاده کنیم.

نماینده اتاق ملت گفت: با داشتن پتانسیل و ظرفیت بانوان می خواهیم از این قشر جامعه در پست های مختلف مدیریت ورزشی بیشتر و بهتر استفاده کنیم و این امر باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید