البرز می تواند به پایتخت ورزش رزمی کشور تبدیل شود/ لزوم توجه ویژه مسئولان به بانوان ورزشکار استان


ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891704

سپیده عباسی گفت: برای تبدیل استان البرز به پایتخت ورزش های رزمی کشور باید زیرساخت های ورزشی اصلاح شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سپیده عباسی از مربیان و داوران ورزشی استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: استان البرز در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به کسب 20 مدال شد.

وی ادامه داد: از این 20 مدال 6 مدال را بانوان کسب کردند.

عباسی افزود: امروز استعدادهای خوبی در حوزه ورزش بانوان در استان وجود دارد و باید با حمایت از این اقوام تعداد این ورزشکاران را افزایش دهیم.

این مربی با بیان اینکه بانوان به اهمیت ورزش پی برده اند، تصریح کرد: خانواده ها به اهمیت ورزش برای سلامتی پی برده اند و ساعتی را برای اوقات فراغت فرزندان خود به ورزش اختصاص می دهند.

عباسی بیان کرد: مادر ستون خانه است و سلامت او باید در اولویت باشد چرا که مادر سالم خانواده سالمی را ایجاد می کند.

وی ادامه داد: متاسفانه زیرساخت های ورزشی در شهرستان های استان البرز بسیار ضعیف است اما استعدادهای ورزشی کم نظیری در شهرستان ها وجود دارد و مسئولان باید به این اهمیت پی ببرند.

این مربی تصریح کرد: در تابستان پیش رو بانوان رزمی کار استان در مسابقات کشوری به میزبانی البرز، مشهد و ترکیه خوش درخشیدند و مجموع مدال های کسب شده توسط بانوان در تابستان سال جاری حدود 40 مدال بوده است که این رقم می باشد. در موقعیت خود بی نظیر است.

عباسی با بیان اینکه استان البرز می تواند به پایتخت ورزش های رزمی کشور تبدیل شود، گفت: این پتانسیل وجود دارد اما برای تحقق آن باید زیرساخت های ورزشی در سراسر استان ارتقا یابد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت ها و افزایش زیرساخت ها بتوانیم در تابستان سال آینده تعداد مدال های کسب شده توسط بانوان ورزشکار استان را در عرصه ملی و بین المللی افزایش دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید