بلاتکلیفی 700 ورزشکار با شکایت شهرداری کرج از ورزش و جوانان البرز/ تمدید نشدن قرارداد سالن شهید مطهری دامن 4 نفر را گرفت.


ساعت: 12:41
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808367

شهرداری کرج با عدم ارائه قرارداد سالن بدنسازی در صدد تصرف و بازگرداندن مجموعه شهید مطهری از اداره ورزش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تیترشهر ؛ پس از شکایت شهرداری کرج به دادسرای استان البرز مبنی بر تخلیه مجموعه ورزشی شهید مطهری کرج، ورزشکاران و مربیان حاضر در مجموعه شهید مطهری کرج در روز 23 بهمن از دستورات پلیس جلوگیری کردند.

شایعات شبکه خبری تحلیلی تیتریک نشان می دهد علیرغم صحبت های اولیه اداره ورزش و جوانان با شهرداری کرج برای تمدید توافقات فی مابین، صبح امروز ۲۴ بهمن ماه شهرداری کرج با حکم قضایی مجموعه ورزشی مطهری را پلمب کرد.

کیهان گلستانی در گفتگو با خبرنگار تیتریک در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: خبرنگار شبکه خبر ما برای جویا شدن شرح این اتفاق به سراغ معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز رفت. این موضوع به شکایت و تمدید قرارداد سالن ورزشی شهید مطهری کرج برمی گردد.

وی افزود: متأسفانه قرارداد تمدید نشده است و شهرداری مدعی است قبلاً آن را اعلام کرده است، اما کارکنان وقت اداره ورزش اقدامی نکرده اند، بنابراین عدم تمدید آن برای اداره ورزش غیر ضروری خواهد بود، هرچند قرارداد اصلی 5 ساله بود.”

گلستانی گفت: شهرداری کرج به دلیل عدم تمدید قرارداد سالن مذکور با شکایت در صدد خنثی سازی و بازگرداندن مجموعه شهید مطهری است، پرونده در دادگاه تشکیل شده و متاسفانه طی 4 سال گذشته هیچ گونه مکاتبه ای وجود ندارد و ارتباط مستقیم بین طرفین

وی تصریح کرد: اداره ورزش از سالن شهرداری کرج استفاده نمی کرد و درآمدی نداشت اما شهرداری از اداره ورزش انتقام می خواهد، مجموعه شهید مطهری به عنوان پایگاه قهرمان اداره می شود و به صورت رایگان در اختیار هیئت ها قرار می گیرد.

گلستانی گفت: ابطال سرانه قرارداد 4 تیم وزنه برداری باعث کاهش تنیس روی میز، کبدی، کشتی می شود و با توجه به اینکه سالن جایگزین نداریم عواقب جدی به دنبال دارد، پیشنهاد ما موافقت و احیای قرارداد به مدت 10 سال است. . .

وی با اشاره به اینکه نه شهرداری و نه اداره ورزش از دبیرستان مطهری بهره ای نبرده اند، افزود: هدف هر دو دستگاه خدمت به مردم است اما سالن تنیس روی میز پایگاه ویژه قهرمانی است و در کشور بی نظیر است.

گلستانی گفت: بهترین راه برای ایجاد همکاری در جلسه ای با وساطت شورای شهرداری کرج و مساعدت شهردار این است که شاهد ادامه وضعیت فعلی نباشیم، البته معتقدیم اقدام برای پلمپ مجموعه ورزشی جزو اولویت های شهرداری نیست.

وی با اشاره به اینکه قرارداد از سال 92 تا 97 است و از سال 97 تمدید نشده است، تصریح کرد: اداره ورزش در قالب ماده 88 و اجاره رشته های عمومی از سالن شهید مطهری درآمدزایی نداشته و این مجموعه تخلیه می شود. از شارژ در این انتخاب شخصیت ها بود.

گلستانی گفت: سالن ورزشی ویژه وزنه برداری، جگر، تنیس روی میز و … در مجموعه شهید مطهری ساخته شده است. و شهرداری نمی تواند آن را در میدان دیگری توزیع کند، بنابراین بهترین راه استفاده قهرمانان از این مجموعه است.

وی در خاتمه افزود: اقدام شهرداری به 4 پایگاه قهرمانی کرج لطمه می زند چرا که در سال شهید مطهری کرج نزدیک به 700 ورزشکار فعال بودند. متاسفانه ما جایگزینی برای این هیئت ها نداریم. ”

شبکه خبری تیتریک امیدوار است با تعامل اداره کل ورزش و جوانان البرز و شهرداری کرج این مجموعه به ورزشکاران و قهرمانان استان بازگردد و شاهد ادامه این چالش نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید