ماجرای تمدید نشدن قرارداد ستاره جذاب پرسپولیس

ماجرای تمدید نشدن قرارداد ستاره جذاب پرسپولیس

بحث حذف رامین رضایان از لیست پرسپولیس برای فصل جدید در ورزشگاه فولاد شهر به تاریخ پیوست. در این دیدار پرسپولیس و ذوب آهن که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، کادر فنی تیم پرسپولیس تصمیم گرفت به جای رامین رضایان، سیامک نعمتی را به میدان برود. رامین اگرچه قصد بیرون آمدن از کنار زمین را نداشت اما در نهایت با اعتراض شدید افشین پیروانی به کنار زمین آمد تا سیامک نعمتی به جای آن وارد زمین شود. زمانی که رامین رضایان روی نیمکت نشست، در گفتگوی نه چندان دوستانه با افشین پیرانی، تعویض او را بی موقع توصیف کرد و اینجا بود که کریم باقری وارد بحث شد و به شدت به رامین رضایان اعتراض کرد و از او خواست که ماجرا را تمام کند.

یحیی گل محمدی در پایان بازی به دلیل اینکه پرسپولیس منتظر قهرمانی لیگ برتر بود و نمی خواست تیمش سقوط کند، حاضر به صحبت درباره این موضوع نشد. البته رامین رضایان پس از پایان بازی بلافاصله از کادر فنی تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد. یحیی گل محمدی در همان ورزشگاه فولاد شهر با توجه به انتقال رامین رضاییان تصمیم گرفت این بازیکن را برای فصل بعد از لیست تیم خارج کند که این کار را هم انجام داد و در همان روزهای اول نقل و انتقالات تصمیم گرفت جایگزین دانیال اسماعیلی فر شود. . رامین رضاییان در خدمت شما باشیم.

اعتراض رامین رضایان به تعویض خود در ورزشگاه فولاد شهر در حالی که در ترکیب یحیی گل محمدی حضور داشت. کاپیتان سیدجلال حسینی حتی حاضر شد در دقیقه 90 به عنوان یار تعویضی به میدان برود.

رضایان به دلیل درگیری با علی علیپور توسط برانکو ایوانکوویچ از اردوی پرسپولیس حذف شد.

مدافع سرخ ها پس از مواجه شدن با عدم تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد، راهی قطر شد و چند روزی در تیم الشحانیه تمرین کرد و در نهایت امروز به باشگاه سپاهان پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید