ستاره های پرسپولیس برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان نداده اند

ستاره های پرسپولیس برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان نداده اند

تابستان گذشته در حالی که شایعه شده بود میلاد سرلک از امارات پیشنهاد دارد اما…

سرانجام میلاد سرلک با سبک خاص خود در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا مورد توجه اهالی فوتبال قرار گیرد.

تابستان گذشته یکی از شلوغ ترین روزهای نقل و انتقالات پرسپولیس با حضور سیدجلال حسینی در باشگاه آغاز شد و با امضای قرارداد با سروش رفیعی به پایان رسید. در حالی که خبرنگاران حاضر در زمین منتظر ورود سرلاک بودند، یک وانت تشریفاتی مشکی رنگ وارد خیابان باشگاه پرسپولیس شد و مقابل ساختمان باشگاه توقف کرد و در حالی که همه منتظر بودند ببینند چه کسی از این خودرو پیاده می شود، هافبک دفاعی پرسپولیس در کت و شلوار مشکی کراوات و عینک دودی مخصوص که شباهت جالبی به عینک سرخیو راموس دارد به سرعت و در عرض پنج ثانیه وارد باشگاه شد. اما همین ویدیوی پنج ثانیه ای کافی بود تا چهره میلاد سرلک به سرعت در فضای مجازی پخش شود و ساعتی بعد عکس او با رضا درویش در صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس منتشر شد و در عرض 7 ساعت تعداد لایک ها از مرز 400 هزار گذشت. در فضای اینستاگرام این نوع پوشش سر بسیار مورد توجه قرار گرفت و ویدیوهای زیادی با موسیقی های مختلف در فضای مجازی پخش شد.

بسیاری از هواداران پرسپولیس لباس سارلاک را با لباس داماد مقایسه کردند و حتی خبرنگاران در این باره از او سوال پرسیدند. میلاد سرلک، هافبک شماره 10 پرسپولیس در این خصوص گفت: یک بار به فکر پوشیدن این لباس بودم و فکر می کنم اصلا بد نبود و جالب بود. و کراوات آنلاین مد می شود. فقط می خواستم تمام تلاشم را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بهترین تیم ایران و آسیا انجام دهم. این!”

حالا اتفاقات تابستان گذشته دوباره تکرار می شود. قرارداد میلاد سرلچ در پایان این فصل به پایان می رسد اما او هنوز به تمدید پاسخ نداده است. در همین رابطه یک منبع نزدیک به شماره 10 پرسپولیس به ما گفت: «اشکالی ندارد. میلاد به تمام معنا پرسپولیسی است و با همان کت و شلوار رسمی و کراوات قراردادش را تمدید می کند!»

دیدگاهتان را بنویسید