ستاره ملی پوش به یحیی چراغ سبز نشان داد. آیا با پرسپولیس قرارداد بسته می شود؟

ستاره ملی پوش به یحیی چراغ سبز نشان داد.  آیا با پرسپولیس قرارداد بسته می شود؟

پرسپولیس با شکست کوپر رفسنجان و در فاصله 10 هفته مانده به پایان لیگ نشان داد که همچنان یکی از مدعیان جدی قهرمانی است. تساوی استقلال مقابل نساج در این هفته باعث افزایش 3 امتیازی فاصله سرخپوشان با تیم برتر شد تا پرسپولیس بتواند به جای استقلال در بالای جدول امیدوار باشد. پیروزی سرخ ها بر مس بهانه ای شد تا دقایقی با مهدی ترابی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل صحبت کنیم. او امیدوار است تیمش این روند را ادامه دهد تا ششمین قهرمانی متوالی را کسب کند و یک رکورد تاریخی را به ثبت برساند. صحبت های هافبک پرسپولیس را بخوانید.

به باشگاه 100 نفره پرسپولیس پیوستی. این چیزی است که شما در مورد آن صحبت می کنید

از رسانه ها فهمیدم که به این تعداد بازی برای پرسپولیس رسیده ام و از این بابت خیلی خوشحالم. افتخار بزرگی است که این همه بازی را با پیراهن یک تیم بزرگ در آسیا انجام می دهم. امیدوارم اگر در خدمت پرسپولیس بودم گل های زیادی می زدیم و هواداران را خیلی خوشحال می کردیم.

تساوی استقلال مقابل نساجی باعث شد باز هم فاصله شما با رهبر 3 امتیازی شود. فکر می کنی چه زمانی جایگزین استقلال در بالای جدول می شوی؟

ما روی این مسائل تمرکز نمی کنیم. با 10 هفته باقی مانده در لیگ، مهم است که بازی به بازی جلو برویم و به آنچه می خواهیم برسیم. الان شرایط به گونه ای است که همه دیدارها برای پرسپولیس فینال است و به خوبی می دانیم که باید کمترین اشتباه را انجام دهیم. اگر خودمان نتایج خوبی کسب کنیم، قطعا به بالای جدول می رسیم.

اما استقلال نتایج عالی دارد و تاکنون شکستی نداشته است؟

ما به نتایج مسابقه توجهی نداریم و کار خودمان را انجام می دهیم. پرسپولیس هم فقط یک شکست دارد و تا اینجای کار نتایج عالی کسب کرده ایم. اگر خودمان نتایج خوبی کسب کنیم، قطعا می توانیم به بالای جدول برسیم.

پیش بینی شما برای پایان فصل چیست؟ پرسپولیس ششمین قهرمانی متوالی را به دست می آورد؟

هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. همه مسابقات سخت است و باید فوتبالی با تمرکز بالا بازی کنیم. تمام هدف ما کسب عنوان قهرمانی است تا ششمین جام متوالی را به هواداران بدهیم. ما به دنبال دو هت تریک قهرمانی هستیم تا رکوردی ماندگار به ثبت برسانیم.

خیلی ها معتقدند بازی استقلال می تواند تکلیف شخصیت را مشخص کند، نظر شما چیست؟

نتیجه این بازی قطعا مهم است اما نمی توان از 9 بازی دیگر چشم پوشی کرد. گفتم همه مسابقات برای پرسپولیس فینال است. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی با صنعت نفت است که قطعا بازی مهمی است.

شما در حال حاضر با 7 پاس گل دومین پاسور برتر لیگ هستید. فکر می کنی تا پایان فصل عنوان بهترین پاسور را کسب کنی؟

من زیاد به موفقیت فردی فکر نمی کنم. وقتی تیم تمام می شود، عملکرد همه بازیکنان دیده می شود. همه ما می خواهیم تیم موفق شود.

بعد از بازی با مس گل محمدی از مشکلات مالی گلایه کرد و به نظر می رسد بازیکنان هم از این مشکل شاکی هستند؟

خب، بازیکنان انتظار دارند که مشکلات حل شود و این جستجو نامناسب نیست. امیدواریم هر چه زودتر مشکلات حل شود.

قرارداد شما با چند بازیکن دیگر در پایان فصل به پایان می رسد. فکر می کنید باشگاه بازیکنان تاثیرگذار را حفظ خواهد کرد؟

البته هیچ بازیکنی تمایلی به جدایی از پرسپولیس ندارد، اما باشگاه نیز باید انگیزه های مثبت خود را ارسال کند. همه امیدواریم که مشکلات حل شود. در غیر این صورت کار سخت خواهد شد.

صحبت ها و صحبت های زیادی در مورد سربازی انجام شد که مشخصا توضیح دادید آیا در حال تحصیل هستید؟

بله من دانشجوی تربیت بدنی هستم و تا سال 1402 می توانم بازی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید