چراغ سبز پرسپولیس به دو ستاره ملی پوش؛ نقل و انتقالات جذاب در طول مسیر!

چراغ سبز پرسپولیس به دو ستاره ملی پوش؛  نقل و انتقالات جذاب در طول مسیر!

در فاصله پنج هفته تا پایان بیست و یکمین دوره لیگ برتر، مهدی ترابی و میلاد سرلک به روزهای پایانی قرارداد خود با این باشگاه نزدیک می شوند و بحث ها درباره آینده آنها در فصل آینده شدت گرفته است.

یحیی گل محمدی در مصاحبه اخیر خود به صراحت اعلام کرد که از باشگاه خواسته است با بازیکنان تیم ملی مذاکره کند و عقد قرارداد را پیگیری کند. مهدی ترابی و میلاد سرلک دو ملی پوشی هستند که به پایان قراردادشان نزدیک می شود به همین دلیل اخیرا مذاکراتی را با مدیران باشگاه به خصوص رضا درویش به عنوان مدیرعامل سرخپوشان انجام داده اند.

با این حال محمد محمدی، قائم مقام پرسپولیس با بیان اینکه مذاکرات در حال پیشرفت و تمدید قرارداد است، جام جهانی را هدیه ای برای ادامه همکاری با این دو بازیکن اعلام کرد: امسال سال جام جهانی است و بازیکنان علاقه مند به ماندن در این تیم هستند. . . ما علاقه مندیم این بازیکنان با کیفیت در پرسپولیس بمانند، اینجا خانه آنهاست، به آنها گفتم اگر بخواهند در ایران بمانند فقط برای پرسپولیس بازی می کنند.

محمدی مدعی است با توجه به مسابقات جام جهانی در نیم فصل آینده، بازیکنان به دنبال بهترین راه حل و موقعیت ثابت خود هستند و نمی خواهند با ریسک در این زمینه، تجربه حضور در جام جهانی را از دست بدهند. باید دید به گفته قائم مقام باشگاه پرسپولیسی سرلک و ترابی را برای تمدید قرارداد ترغیب خواهند کرد یا اتفاق دیگری می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید