چراغ سبز لژیونر ملی پوش استقلال و رد سینه پرسپولیس

چراغ سبز لژیونر ملی پوش استقلال و رد سینه پرسپولیس

علایار صیادمنش یکی از لژیونرهای فوتبال ایران است که در لیگ اوکراین عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. اللهیار صیادمنش هفته گذشته موفق شد در لیگ اروپا یک گل زیبا برای زوریا به ثمر برساند و تیمش را به برتری مقابل زسکا صوفیه بلغارستان برساند و در دیدار این هفته تیمش 2 گل دیدنی به ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین شد.

با آلار صیادمنس که یکی از شانس های دعوت به تیم ملی برای خودش و تیمش است، شانس دعوت به تیم ملی، بازی با مورینیو و سوالات دیگر گفت وگویی داشتیم که می خوانید. زیر

تو و زوریا چطوری؟

علایار صیادمنش گفت:

خدا را شکر همه چیز خوب است. شرایط خوبی دارم و به فرم بدنی کاملم رسیده ام و آماده کمک به تیم هستم. جایگاه زوریا هم خوب است، فعلا در رده چهارم هستیم اما با توجه به شرایط جدول می توانیم به رتبه های بالاتر فکر کنیم.

در مورد 2 گلی که در این هفته زدید صحبت کنید.

خوب خدا را شکر توانستم برای تیمم گل بزنم و مفید باشم. کار تیمی بود و بچه ها زحمت کشیدند اما در نهایت موفق به گلزنی شدم. امیدوارم این روند خوب را ادامه دهم و دوباره برای تیمم گل بزنم.

آیا می توانید سهمیه لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا را در این فصل کسب کنید؟

خوب، کار سخت است، اما غیر ممکن نیست. ما در حال حاضر اختلاف امتیاز زیادی با صدر داریم اما سعی می کنیم این اختلاف را کاهش دهیم. هنوز به نیم فصل نرسیده ایم و می توانیم در طول فصل به رتبه های بالاتری برسیم و خدای ناکرده در پایان فصل سهمیه اروپا را بگیریم که اتفاق بزرگی است.

چه نسبتی با شهاب زاهدی دارید؟

علایار صیادمنش گفت:

شهاب فوتبالیست خوب و پسر فوق العاده ای است. ارتباط ما عالی است و شما می توانید این ارتباط خوب را در بازی هایی که در آن حضور داریم، مشاهده کنید. ما خیلی خوب همدیگر را درک می کنیم و به قول خودشان چشم بسته ایم. در حالی که در کمپ ها اغلب هم اتاقی هستیم.

قرارداد شما در پایان نیم فصل به پایان می رسد. برنامه های شما برای آینده چیست؟

بله، من بازیکن فنرباغچه هستم و اجاره نامه ام در نیم فصل به پایان می رسد که فکر می کنم تا دو ماه دیگر باقی بماند. واقعیت این است که هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته ام و مشخص نیست در زوریا بمانم یا به تیم دیگری بروم.

آیا پیشنهادی از تیم های دیگر دارید؟

تنها چیزی که می توانم بگویم این است که تکلیف من طی دو ماه آینده مشخص می شود و نمی توانم بیشتر بگویم.

یک گل زیبا برای زسکا صوفیه در لیگ کنفرانس زدی که به عنوان بهترین گل هفته انتخاب شد. در مورد گلت صحبت کنید.

علایار صیادمنش گفت:

ممنونم که توانستم برای تیمم مفید باشم و گل بزنم. به هر حال موقعیت هایی بود که گل زیبایی زدم. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم و به موفقیت زوریا کمک کنم.

بسیاری آن را گلت مارادونا نامیدند. منظورت چیه؟

خوب، همه می دانند که مارادونا چه بازیکن بزرگی بود. از اینکه با من مهربان بودید متشکرم، اما در کل به دنبال عناوین زیادی نیستم و دوست دارم فقط روی کارم تمرکز کنم.

چند هفته پیش مقابل رم بازی کردی. از تقابل با مورینیو برایمان بگویید…

خب، رم تیم بزرگی است و بازیکنان خوب زیادی دارد. امسال با آمدن مورینیو قوی تر شدند. بازی بسیار سختی بود و متأسفانه در این دیدار شکست خوردیم.

گفته می شود مورینیو در طول خط حرکات عجیبی انجام می دهد و بسیار جذاب است. آیا شما چنین احساسی داشتید؟

علایار صیادمنش گفت:

واقعیت این است که من چیز خاصی ندیدم. آنقدر بازی را فراموش کرده بودم که به مورینیو توجهی نکردم و نفهمیدم چه کار می کند. واقعاً آنقدر درگیر بازی بودم که اصلاً فرصت تماشای آن را نداشتم.

در مورد تیم ملی صحبت کنید. فکر می کنی در اردوی پیش رو به تیم ملی دعوت شوی؟

اسم من تو لیست کلی هست ولی نمیدونم دعوت میشم یا نه. اگر دعوت شوم برای تیم ملی کشورم زحمت می کشم و اگر دعوت نکنند برای موفقیتش دعا می کنم و انرژی مثبت می فرستم.

فکر می کنی تیم ملی بتواند به جام جهانی صعود کند؟

علایار صیادمنش گفت:

با این تیم ملی خوب قطعا شانس اول صعود به جام جهانی را خواهیم داشت. خدا را شکر بازیکنان بسیار خوب و کادر فنی باکیفیتی در تیم ملی داریم که ما را به صعود به جام جهانی خوشبین می کند.

چقدر به جام جهانی امید داری؟

خب آرزوی هر بازیکنی این است که ابتدا در تیم ملی کشورش حضور داشته باشد و بعد بتواند از حضور در جام جهانی تجربه کسب کند. دوست دارم این اتفاق بیفتد و بتوانم با تیم ملی به جام جهانی بروم.

شرایط تیم سابق استقلال را در فصل جدید لیگ برتر چگونه می بینید؟

خب استقلال شرایط خوبی دارد و شروع خوبی در لیگ داشت. امیدوارم در پایان فصل قهرمان شود و هواداران این تیم راضی باشند.

در مصاحبه ای اعلام کردی که هرگز به پرسپولیس نخواهی رفت و این صحبت ها باعث خوشحالی هواداران استقلال شد. منظورت چیه؟

علایار صیادمنش گفت:

خب من این را گفتم چون من استقلال را دوست دارم و این تیم باعث شد جلو بروم. در واقع استقلال و هوادارانش باعث شهرت من شدند و به فوتبال اروپا رسیدند. بنابراین اگر بخواهم به فوتبال ایران برگردم انتخابم استقلال خواهد بود و با تمام احترامی که برای پرسپولیس و هوادارانش قائل هستم به این تیم نمی روم.

دیدگاهتان را بنویسید