لژیونر جذاب در راه پرسپولیس؟ از چراغ سبز یحیی تا انگیزه ای جدید

لژیونر جذاب در راه پرسپولیس؟  از چراغ سبز یحیی تا انگیزه ای جدید

رامین رضاییان بدون شک یکی از محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس در سال های اخیر در بین هواداران این تیم است. او که در لیگ چهاردهم عملکرد درخشانی داشت و به عنوان بهترین گلزن لیگ معرفی شد، توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد. او بلافاصله در ابتدای لیگ پانزدهم پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد و خیلی زود در این تیم شروع به درخشش کرد.

شاید بزرگترین اشتباه او این بود که فصل بعد بر اساس بند قراردادش یک طرفه فسخ کرد و راهی ریزه اسپور شد. این انتقال خیلی زود با پشیمانی رامین و مهدی طارمی مواجه شد و هر دو به پرسپولیس بازگشتند. برانکو ستاره فعلی پورتو را می بخشد اما رضایان را هرگز نمی بخشد! او در نهایت در دیداری تدارکاتی با علی علیپور کرواسی دستور اخراج رامین رضایان ملی را صادر کرد تا او راهی بلژیک و سپس قطر شود. حالا شنیده ها حاکی از آن است که رامین رضایان به دلایل مختلف قصد بازگشت به پرسپولیس را دارد که در این رابطه گزارش زیر را می خوانید.

مصاحبه دراگان اسکوچیچ علیه رامین!
دراگان اسکوچیچ در آستانه دیدار تیم ملی ایران مقابل عراق، دو مدافع راست محبوب کارلوس کی روش را شکست داد و گفت: برای استقلال و پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم، اما سرمربی تیم ملی و خودم هستم. تمرکز روی دفاع است.ویرا در حال حاضر 35 سال سن دارد و می گوید که در هر مسابقه 10،11 کیلومتر می دود، اما این برای من مهم نیست، اما دفاع مهم است. من وریا گفوری و بازی او را بهتر از او می شناسم. نباشم وقتی با سرمربی ژاپن صحبت کردیم به من گفت تو سرمربی تیم ملی هستی و نمی توانی همه را راضی بگذاری پس من با وریا یا رامین رضایان مشکل شخصی ندارم. به عنوان مثال، اما من با سبک بازی آنها مشکل دارم و به قول آنها عمل می کنم.

جلوی اسکوچیچ و دستیارش بازی کن!
در سال قبل از جام جهانی 2022 قطر، رامین رضایان قصد بازگشت به فوتبال ایران و پرسپولیس را داشت اما مصاحبه دراگان اسکوچیچ انگیزه او را 10 برابر کرد! از دوستان نزدیک رامین رضایان شنیدیم که این لژیونر ایرانی تصمیم دارد برخلاف وریا گفوری با دراگان اسکوچیچ ملاقات نکند و به پرسپولیس برگردد و جلوی سرمربی تیم ملی و دستیارش کریم باگری بازی کند!

چراغ سبز یحیی گل محمدی
سرمربی پرسپولیس شاید تا تابستان گذشته زیاد به رامین رضایان فکر نمی کرد اما حالا برای بازگشت این بازیکن مطرح چراغ سبز نشان داده است. یحیی گل محمدی به خوبی می داند که حضور رامین رضاییان با تجربه حضور در جام جهانی و نام او می تواند رقابت خوبی را در تیمش برای پست های دفاع راست و هافبک راست ایجاد کند. سرمربی پرسپولیس با توجه به سابقه کاری خود در صبا کوم شناخت کافی از سبک بازی رامین رضایان و …

استعلام مثبت پرسپولیس از کمیته اخلاق
در یکی دو سال اخیر و به خصوص پس از دعوت نشدن رامین رضایان به تیم ملی، زمزمه هایی مبنی بر مجازات این بازیکن به گوش می رسد. بر همین اساس شنیده ایم باشگاه پرسپولیس به کمیته اخلاق علاقه مند شده و پاسخ مثبت است. باشگاه پرسپولیس برای خرید رامین رضایان در نیم فصل مشکل و مانعی بر سر راه خود نمی بیند.

تکرار خاطرات خوب گذشته با هواداران پرسپولیس
رامین رضایان در تمام این سال ها که با نظر برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس جدا شد هواداران این تیم را فراموش نکرده است. او از هر فرصتی برای ابراز علاقه به تیم محبوبش استفاده کرد و حالا می تواند با بازگشت به پرسپولیس خاطرات گذشته را زنده کند. خاطراتی که هم رامین رضایان و هم هواداران پرسپولیس به خوبی به یاد دارند.

السیلیه کار پرسپولیس را تسهیل کرد!
پس از چهار سال حضور در لیگ ستارگان قطر، به نظر می رسد رامین رضایان از این لیگ خداحافظی کند. السیلیه به دلیل عملکرد ضعیف این بازیکن را ترک کرد. رامین رضاییان نتوانست سطح فنی مورد انتظار تیم را برآورده کند و آنها متقاعد شدند که این همکاری را پایان دهند. بر اساس اخبار، یک بازیکن جایگزین رامین رضایان بین محمود المواس و محمود المرزی خواهد شد.

رامین باید یک میلیون دلار بپردازد!
گفته می شود رامین رضایان با باشگاه متمول الدحیل که به صورت قرضی در السیلیه بازی می کند، قرارداد دارد. شنیده ایم اگر این بازیکن ایرانی بخواهد قراردادش را فسخ کند یا رضایت نامه دائمی الدحیل را بگیرد باید حدود یک میلیون دلار بپردازد! رامین رضاییان اگرچه در چهار سال گذشته درآمد نسبتا خوبی از حضور در لیگ ستارگان قطر کسب کرده است، اما رسیدن به بیش از یک میلیون دلار برای هر بازیکن ایرانی آسان نیست. شاید رضایان کمی معطل شود تا با توافق برای دریافت مبلغ یک میلیون دلاری از این قرارداد، الدحیل را ترک کند.

آخرین فرصت این مدافع 32 ساله برای حضور در جام جهانی
رامین رضاییان به خوبی می داند که بازی در پرسپولیس و کسب محبوبیت مجدد در بین هواداران این تیم ممکن است شانس او ​​را برای دعوت به تیم ملی افزایش دهد. مدافع 32 ساله کشورمان که در جام جهانی 2018 روسیه عملکرد خوبی داشت حالا می خواهد از آخرین فرصت برای دومین حضور خود در جام جهانی استفاده کند. با این حال دراگان اسکوچیچ رسما اعلام کرده که با سبک بازی اش مشکل دارد!

دیدگاهتان را بنویسید