لژیونر جذاب خواستار مذاکره با پرسپولیس شد; گزینه چراغ سبز یحیی

لژیونر جذاب خواستار مذاکره با پرسپولیس شد;  گزینه چراغ سبز یحیی

علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش ایران در واکنش به اینکه این روزها دوباره بحث بازگشت به پرسپولیس داغ شده است، گفت: یک چیزی بگویم. سال جام جهانی برای من بسیار مهم است و به گفته اسکوچیچ باید جایی باشم تا کامل بازی کنم. این هم به من و هم به تیم ملی کمک می کند. این باید برای من اتفاق بیفتد. در این دو 20 سال 30 درصد از مسابقات باشگاهی را انجام داده ام. در آنتورپ 12، 13 بار در تیم بودم و در بواویستا 9 یا 10 بار در آرنج بودم. البته اگر مصدوم نمی شدم اینجا خیلی بیشتر بازی می کردم. چون وقتی مصدوم شدم، دروازه بان دیگر ما آمد، ظاهر خوبی داشت و موقعیتش را تثبیت کرد.»

بیرانوند ادامه داد: فصل آینده برای من بسیار مهم است. باید جایی باشم که مشکل روحی و روانی نداشته باشم و البته بازی کنم. در واقع من هنوز برای آینده ام تصمیم نگرفته ام. هیچکس از پرسپولیس با من تماس نگرفت و مذاکره ای صورت نگرفت. آرزوی هر بازیکنی بازی در پرسپولیس است مخصوصا برای من که همیشه این تیم را از صمیم قلب دوست داشتم. چهار هفته تا بازی های بوآویستا در پرتغال باقی مانده است و امیدوارم در پایان فصل بهترین تصمیم را بگیرم.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که در صورت ارائه پیشنهاد پرسپولیس چه پاسخی خواهد داشت، گفت: قرارداد اجاره من با بووار در پایان فصل به پایان می رسد اما با آنتورپ دو ساله قرارداد دارم. البته سال دوم توافق است. تا جایی که من می دانم، آنتورپ می خواهد روی من سرمایه گذاری کند تا پول دربیاورم، با توجه به اینکه احتمالاً در جام جهانی بازی خواهم کرد. بنابراین یک راه حل باقی می ماند. قراردادم را یک سال دیگر با آنتورپ تمدید می کنم و به صورت قرضی به تیم دیگری می روم. در این شرایط نه تیمی که مرا جذب کند تحت فشار قرار می گیرد و نه آنتورپ برای همیشه مرا از دست می دهد. الان 2 یا 3 پیشنهاد در اروپا دارم. من هم با یکی از آنها جلساتی داشتم. من نمی توانم شانس بیاورم و باید بیشتر مشورت کنم. مجبور نیستم چشمانم را ببندم و با تیم های اروپایی قرارداد ببندم. اروپایی ها مثالی دارند که می گوید وقتی وارد میدان نبرد می شوید لازم نیست مادر باشید. من نمی خواهم معامله کنم و بعد بگویم خدای من شرایط چگونه خواهد بود. پرسپولیس اما اگر پیشنهاد بدهند اولویت من این است که با این تیم قرارداد ببندم. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و بهترین تصمیم را برای ادامه فوتبال در سال آینده بگیرم.”

منبع: ایران ورزش

دیدگاهتان را بنویسید