چراغ سبز لژیونر جذاب برای پرسپولیس

چراغ سبز لژیونر جذاب برای پرسپولیس

رامین رضاییان هیچ گاه علاقه خود را به پرسپولیس پنهان نکرده و از روزی که به بلژیک و قطر رفته است همواره در فضای مجازی و یا در مصاحبه های خود از پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه خود یاد کرده است. رضایان به دلیل مشکلات جزئی مدتی از اردوی تیم ملی اخراج شد و هرگز مورد توجه دراگان اسکوچیچ قرار نگرفت. یا اگر اینطور است فدراسیون فوتبال یا مقامات بالاتر مجوز حضور در اردوی تیم ملی را برای او صادر نکرده اند. با این حال رضاییان همچنان امیدوار است به تیم ملی بازگردد و دومین جام جهانی متوالی خود را تجربه کند.

مدافع راست سابق تیم ملی چهارمین فصل حضور خود در لیگ ستارگان قطر را سپری می کند. او پس از یک فصل ناموفق در فوتبال اروپا و باشگاه اوستنده بلژیک، برای بازی در فوتبال آسیا به الشحانیه بازگشت و سپس پیراهن الدحیل را بر تن کرد. حضور رضاییان در الدحیل کوتاه مدت بود و او فصل گذشته راهی السیلیه شد و همچنان در تیم لیگ ستارگان قطر توپ می زند. رضاییان در این فصل 13 بار در تیم السیلیه حضور داشته و 1002 دقیقه در زمین حضور داشته و دو گل نیز به ثمر رسانده است. او از مهره های کلیدی السلیا به حساب می آید و در این فصل علاوه بر دفاع راست، در پست های دیگر به عنوان وینگر راست و مهاجم نوک بازی کرد و یکی از برترین بازیکنان تیمش بود.

با همه این تفاسیر اما رضاییان علاقه دارد به لیگ ایران بازگردد و دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. او این موضوع را با دوستان نزدیکش در میان گذاشت و حتی با واسطه ها بین خود و کادرفنی پرسپولیس رد و بدل شد. حتی شنیده می شود رضایان شرایطی برای بازگشت ندارد و حاضر است در مسائل مالی امتیاز بدهد. البته رامین برای بازگشت به پرسپولیس اهدافی هم دارد. در سال قبل از جام جهانی، او دوست دارد در جایی بازی کند که بیشتر در کانون توجه است. پرسپولیس باشگاهی است که تعداد زیادی از بازیکنان مسابقات آن را تماشا می کنند و همین امر می تواند در دعوت بازیکنان به تیم ملی نیز موثر باشد.

از طرفی پرسپولیس در سمت راست زمین – چه راست و چه راست – با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند و به همین دلیل ستاد این تیم برای جذب بازیکن در ترکیب رضاییان به خود زحمت نمی دهد. مدافع راست تیم ملی جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019 سابقه بازی زیر نظر یحیی گل محمدی در لیگ دوازدهم و تیم صبا را دارد. این دو می توانند حدود 10 سال دیگر دوباره در لیگ بیست و یکم همکاری کنند. حتی شنیده می شود که شماره پیراهن رضایان در پرسپولیس مشخص شده است اما باید دید آیا این شایعات صحت دارد و آیا السلیا مجوز حضور این مدافع 31 ساله در پرسپولیس را صادر می کند یا خیر. . ?

دیدگاهتان را بنویسید