چراغ سبز ستاره ملی پوش به پرسپولیس

چراغ سبز ستاره ملی پوش به پرسپولیس

پس از یک فصل عالی با پرسپولیس، اکنون نگرانی بزرگ هواداران پایان این قرارداد و تمدید قرارداد گئورگی گلسیانی با قرمزهاست.

گلسیانی که به عنوان یکی از خریدهای خارجی سپاهان، به عنوان یک مدافع مطمئن و همچنین یک گلزن به پرسپولیس پیوست، نیروی بزرگی برای این تیم در قلب خط دفاعی بود. دو گل او در دربی خارج از خانه او را به اوج محبوبیت در میان پرسپولیسی ها رساند و با خروج یورکن لوکادیا به عنوان یک پنالتی زن بسیار مطمئن، فصل را به عنوان بهترین مدافع به پایان رساند و 6 گل به ثمر رساند.

طبیعی است که در چنین شرایطی و پس از دستیابی گیورگی به چنین آماری و رسیدن به پیراهن تیم ملی گرجستان، یکی از گزینه های اولویت دار تمدید قرارداد و ادامه همکاری محسوب می شود. اما شرایط سقف قرارداد و صدور قراردادهای ریالی از جمله عواملی بود که نگرانی های زیادی را برای این تیم در مسیر ادامه همکاری با گلسیانی ایجاد کرد. جرج البته در اردوی پرسپولیس هم با پیشنهادهایی برای اضافه کردن به این مشغله مواجه شد.

دقایقی پیش ایمیل مهمی به باشگاه پرسپولیس رسید؛ گئورگی گلسیانی در این ایمیل به مدیران پرسپولیس اعلام کرد که آماده مذاکره برای تمدید قرارداد است و از پیشنهاد آنها مطلع است و خواستار پاسخ به این سوال شد.

اعلام آمادگی گلسیانی برای ادامه روند مذاکرات را می توان اتفاقی مثبت در آماده سازی پرسپولیس برای فصل پیش رو دانست و باعث می شود باشگاه و رویای یحیی گل محمدی در قلب دفاعی تیمش تا حد زیادی برای فصل پیش رو مطمئن باشند. اما همه این موارد منوط به این خواهد بود که طرفین در صورت نشستن بر سر میز مذاکره به توافق لازم در مورد نحوه همکاری و تعداد مورد نظر در این زمینه دست یابند.

اما چراغ سبز مدافع گرجستانی در چنین شرایطی امید زیادی را برای این تیم و مدیرانش ایجاد کرد و باید دید درویشی که در فصل گذشته نشان داد، به خوبی می داند راه مذاکره و توافق چیست. این بار راه حل؟

دیدگاهتان را بنویسید