چراغ سبز ستاره استقلال برای حضور در تیم ملی

چراغ سبز ستاره استقلال برای حضور در تیم ملی

تراکتورسازی برای تقویت خط حمله خود در لیگ بیست و دوم به سراغ یک گزینه مطرح رفت و مدیران باشگاه تراکتورسازی پس از ناکامی کاوه رضایی در پیوستن به استقلال با این مهاجم باتجربه به توافق نهایی رسیدند تا در کنار محمد عباس زاده. ، یک مهاجم باتجربه دیگر در اختیار گوربن بردیف است. رضایی که هفته های ابتدایی فصل جدید لیگ برتر را از دست داده بود با انگیزه درخشش در تراکتورسازی وارد ترکیب تبریزی شد.

مصدومیت نابهنگام باعث شد کاوه به قله نرسد

کاوه رضایی از هفته پنجم با تصمیم قربان بردیف به ترکیب تراکتورسازی اضافه شد و تاثیر خوبی روی قرمزپوشان تبریزی گذاشته است. بردیف با اضافه شدن رضایی تصمیم گرفت از او به همراه محمد عباس زاده در خط حمله تیمش استفاده کند و حضور همزمان این دو مهاجم باتجربه باعث شد تراکتور در فاز هجومی عملکرد قابل قبولی از خود به جای بگذارد و روند پیروزی های تبریزی مقابل آلومینیوم آغاز شود.

رضایی علیرغم ایجاد موقعیت های گلزنی مقابل آلومینیوم اراک و سپس صنعت نفت آبادان، موفق به گلزنی نشد و مصدومیتی که برای او پیش آمد مانع صعود ستاره باتجربه خط حمله تراکتور شد و کاوه رضایی به دلیل مصدومیت 3 هفته نتوانست تیمش را همراهی کند. بازی بحرانی او پرسپولیس را هم شکست داد اما در بازی حساس مقابل سپاهان که بازگشتی باشکوه داشت به ترکیب تراکتورسازی بازگشت.

گل اول همان گل آخر استقلال است!

کاوه رضایی روزهای خوبی را در استقلال سپری کرد و مهمترین گل او که در واقع آخرین گلش برای استقلال در لیگ برتر ایران بود، در دربی پایتخت بود که با یک ضربه دیدنی دروازه پرسپولیس را باز کرد و یک گل به یاد ماندنی به ثمر رساند. . ترک جایگاه رضایی پس از 5 سال دوری از فوتبال ایران و بازگشت دوباره، نتوانست به لیست استقلال اضافه شود و در نهایت تصمیم گرفت برای تراکتورسازی بازی کند.

سرخ پوشان مهاجم تبریزی پس از بازگشت از مصدومیت، در نیمه دوم دیدار دهم مقابل سپاهان با 3 گل پشت سر تراکتورسازی به خط حمله تیمش اضافه شد و موفق شد همان گلی را که این بار با لباس تراکتورسازی به پرسپولیس زد، به ثمر برساند. سپاهان پس از 2077 روز حضور در لیگ برتر ایران دوباره گل می زند. آنچه جالب توجه بود شباهت خاص گل های کاوه رضایی بود به طوری که آخرین گل او در استقلال به پرسپولیس و اولین گل تراکتورسازی او به سپاهان به همین ترتیب ثبت شد.

موتور جام جهانی کاوه روشن است؟

کاوه رضایی یکی از مهاجمان مورد علاقه کارلوس کی روش است. مهاجمی که بارها از سوی سرمربی پرتغالی به اردوی تیم ملی دعوت شده بود اما عدم آمادگی بدنی او در هفته های اخیر باعث شد کی روش در بازگشت به نیمکت تیم ملی مهاجم باتجربه تراکتورسازی را دعوت نکند و گل رضایی. در مقابل سپاهان می تواند مربی ارشد را ترغیب کند تا دوباره به او نگاه کند تا تیم ملی فوتبال ایران را جذب مهاجم تراکتوری کند.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی باید به جام جهانی صعود کند که الهیار صیادمنش و سردار آزمون در شرایط نامشخصی به سر می برند و به دلیل مصدومیت شرایط آنها برای همراهی تیم ملی مشخص نیست و شاید به همین دلیل حضور یک مهاجم فرصت طلبی مانند کاوه رضایی می تواند به حضور شاگردان کی روش در جام جهانی 2022 قطر کمک کند و بعید نیست در صورت تداوم عملکرد موفق رضایی در ترکیب تراکتورسازی، سرمربی تیم ملی باز هم مهاجم مورد علاقه خود را به جام جهانی دعوت کند. اردوگاه

دیدگاهتان را بنویسید