یک بین المللی جدید در تیم ساپینتو؟ چراغ سبز قلانوی به ستاره استقلال

یک بین المللی جدید در تیم ساپینتو؟  چراغ سبز قلانوی به ستاره استقلال

مهدی قیدی در 9 هفته گذشته بهترین عملکرد ممکن را ارائه کرد و توانست با زدن 7 گل و یک پاس گل به موثرترین چهره استقلال تبدیل شود. قیدی که در نیم فصل اول هیچ گاه نشانی از آن بازیکن آماده و آماده نشان نداد، در نیم فصل دوم تغییرات چشمگیری ایجاد کرده و مردی در خط آتش استقلال است.

بسیاری از کارشناسان استقلال معتقدند که اگر نبوغ قیدی نبود، استقلال در دیدار مقابل آلومینیوم اراک تنها یک امتیاز کسب می کرد و 2 امتیاز از زمین می گرفت و تنها بازیکنی در حد و اندازه قیدی می توانست از این موقعیت نهایت استفاده را ببرد. به آرامی توپ را در دروازه بچرخانید

گل 3 امتیازی مهدی قیدی واقعا جان تازه ای به استقلال داد تا با انرژی و انگیزه بیشتری به سمت قهرمانی لیگ برتر حرکت کنند. اگرچه روی کاغذ بازی‌های استقلال سخت‌تر از سپاهان است و آبی‌ها پرسپولیس، مس رفسنجان و در نهایت تراکتور را جدی‌ترین رقبای خود تا پایان لیگ می‌بینند، اما حرکت استقلال آنقدر سریع و مهارناپذیر است که شاید با وجود سختی‌ها کم نیست. که در بازی های آینده استقلال می تواند امتیاز کافی برای قهرمانی کسب کند.

بدون شک در هفته های باقی مانده نقش مهدی کایدی پررنگ تر خواهد شد و در صورت ادامه این روال نه تنها شانس زیادی برای کسب کفش طلای فصل خواهد داشت، بلکه از سوی ملی پوشان به تیم ملی نیز دعوت خواهد شد. کادر فنی تیم

در حاشیه مراسم افطاری اهالی فوتبال که امیر کلانویی نیز به عنوان میهمان ویژه در آن حضور داشت، با سرمربی تیم ملی درباره لیست آینده تیم ملی صحبت هایی انجام شد. حتی به درخشش برخی بازیکنان مانند مهدی کایدی در تیم استقلال اشاره شد و از سرمربی تیم ملی پرسیده شد که آیا امکان دارد لیست آینده تیم ملی تغییر کند و بازیکنی مانند کایدی به ملی پوشان دعوت شود. تیم ملی تا جام ملت های آسیا پذیرای همه بازیکنان است و بدون شک هر بازیکنی که شایسته حضور در تیم ملی باشد در لیست قرار خواهد گرفت.

البته کلانویی تاکید کرد که معیارهای دیگری را برای دعوت از بازیکنان در نظر می گیرد اما همانطور که مشخص است سرمربی استقلال برای دعوت از مهدی کایدی چراغ سبز نشان داده و در صورت ادامه گلزنی و تاثیرگذاری کایدی در آینده تیم. بدون حضور چک در لیست دعوت شده و سپس برای حضور در جام ملت های آسیا باید با مهاجمان دیگر تیم ملی رقابت کند. در پست مهدی کایدی بازیکنان بزرگی مانند مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و علی کولی زاده حضور دارند.

علاوه بر این در اردوی قبلی امیر کلانوی شهریار مقانلو را نیز دعوت کرد و گفت این میدان برای مهدی کایدی تنگ می شود اما به هر حال اگر کایدی بخواهد برای تیم ملی در جام ملت های آسیا بازی کند باید به اندازه کافی باشد. توانایی رقابت دوش به دوش او این بازیکنان را در اختیار دارد و در صورت حضور در اردوی بعدی تیم ملی و استفاده در بازی های تدارکاتی، ارزش ها و توانایی های خود را به رخ کلانوی خواهد رساند، بنابراین سرمربی تیم ملی تیم ملی چاره ای جز آوردن این عنصر تاثیرگذار با تیم ملی به جام حذفی ندارد، ملت های آسیایی ندارند.

البته گالنووی کاملا از ادامه درخشش بازیکنان استقبال می کند و همین حس را نسبت به مهدی کایدی دارد و نمی خواهد حق بازیکنی را از دست بدهد و به دنبال راهی برای اعزام بهترین فوتبالیست های ایران به جام ملت های آسیا بدون توجه به آن است. از اسامی و اینکه کدام بازیکن لژیونر است

دیدگاهتان را بنویسید