چراغ سبز تیم ملی برای پرسپولیس

چراغ سبز تیم ملی برای پرسپولیس

دانیال اسماعیلی فر یکی از پرکارترین بازیکنان سپاهان در پنج هفته پایانی فصل بود و در جام حذفی تنها مقابل شهید اورکی اسلامشهر بازی کرد که در ترکیب اصلی قرار نگرفت. وی علاوه بر حضور ثابت خود در جام حذفی، در 25 بازی لیگ برتر حضور داشته و در 6 بازی سنگین وزن در لیگ قهرمانان آسیا جزو 11 بازیکن اصلی محرم نویدکیا بوده است. از آن به عنوان یکی از خریدهای فصل آینده پرسپولیس یاد می شود که سابقه همکاری با گل محمدی را دارد. او درباره این انتقال می گوید که در ادامه می خوانید:

* قرارداد من در پایان فصل به پایان می رسد اما در مقطعی که با شما صحبت می کنم فقط یک تیم به من پیشنهاد امضای این قرارداد را داد و آن هم تیم خودم، سپاهان است. تا الان پیشنهاد دیگری دریافت نکرده ام که بگویم می خواهم به تیم خاصی بروم. فقط سپاهان پیشنهاد داد که حرف من پایان پنج بازی باشد و بنشینیم درباره قرارداد و آینده صحبت کنیم. مطمئن باشید تا زمانی که در سپاهان هستم چه یک دقیقه دیگر چه ده سال دیگر تمام فکر و ذکرم روی سپاهان است. برای فولاد و تراکتورسازی دقیقا همین کار را کردم.

* من سرباز تراکتورسازی بودم و تا آخرین روزی که بازی کردم با تمام وجود بازی کردم و با تراکتورسازی قرارداد داشتم، برای ذوب آهن و سپاهان هم همین کار را می کنم. اگر قسمت باشد و شرایط مهیا باشد، خدای ناکرده سال های دیگر در سپاهان بازی می کنم و اگر قسمت نباشد و نقش چیز دیگری باشد، سپاهان یکی از بهترین خاطرات زندگی من خواهد بود و من. من همیشه مدیون او هستم اما اکنون هیچ چیز مشخص نیست. چون من نظر باشگاه در مورد خودم را نمی دانم و باشگاه نظر من را نمی داند. چون حرف نزدیم این فقط یک پیشنهاد شفاهی بود که به من بگویند در پایان فصل بنشینم و فصل بعدی را مذاکره کنم. با تمام وجود از او استقبال می کنم، چون دو سال در سپاهان احساس راحتی و آرامش داشتم و این یکی از بهترین باشگاه های ایران است. اگر به توافق برسیم حتما در سپاهان می مانم و اگر به توافق نرسیدیم تصمیم دیگری برای زندگی ام خواهم گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید