چراغ سبز ستاره لیگ برتر به یحیی: خیلی دوست دارم در تیم پرسپولیس باشم

چراغ سبز ستاره لیگ برتر به یحیی: خیلی دوست دارم در تیم پرسپولیس باشم

محمدمهدی احمدی درباره وضعیت خود برای فصل آینده گفت: با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و به زودی وضعیتم مشخص می شود. سال گذشته فرصتی برای رسیدن به اهدافم نداشتم و نمی دانم چرا به اندازه کافی بازی نکردم اما دوست دارم در این تیم بمانم و خودم را ثابت کنم. تا اینجا هیچ چیز مشخص نیست و باید در روزهای آینده با باشگاه و همچنین کادر فنی صحبت کنم تا ببینم چه اتفاقی می افتد.

وی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال امید کشورمان با هدایت رضا عنایتی خاطرنشان کرد: مدت کوتاهی با او در نفت مسجد سلیمان کار کردم. عنایتی از نظر فنی و اخلاقی مربی خوبی است و امیدوارم با هدایت این مربی و تلاش بازیکنان بتوانیم به دستاوردهای خوبی برسیم. شرط موفقیت تیم امید برگزاری اردوهای خوب و بازی های دوستانه با کیفیت است تا بالاخره بعد از چندین دهه به المپیک راه پیدا کنیم.

احمدی همچنین درباره سقوط نفت مسجد سلیمان به لیگ دسته اول گفت: در سال های اخیر شرایط این تیم بسیار خوب بود اما در فصل گذشته وضعیت مالی باشگاه سخت تر از همیشه شد. متأسفانه خیلی ها به نفت مسجد سلیمان اهمیت نمی دادند و عدم حمایت از این تیم در نهایت منجر به افت نفت شد که واقعاً اتفاق تلخی برای ما و هواداران بود. امیدوارم سال آینده این تیم به لیگ برتر بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید