دوست دارم با ژاپن و تایلند همگروه باشم. برای قهرمانی/فدراسیون فوتبال برای کمک به تیم ملی فوتسال به کویت می رویم!


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841724

دیروز به سرمربی ایرانی تیم ملی اندونزی گفتم که همه در گروه خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: اگر دست من بود دوست داشتم با ژاپن و تایلند همگروه شوم چون در مرحله حذفی از آنها دورتر می شدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از انتصاب گروه شاگردانش به جام ملت های آسیا گفت: ما ایران هستیم و قدمت زیادی داریم اما اگر بخواهیم در باد بخوابیم بازنده می شویم. “اگر تلاش نکنیم موفق نمی شویم. باید از نام خود دفاع کنیم و شرایط خوبی داشته باشیم. دیروز با محمد هاشم زاده سرمربی تیم فوتسال اندونزی صحبت کردیم و گفتم در یک گروه قرار می گیریم. با یکدیگر!

وی گفت: حضور تایلند در سید 3 قرعه کشی را خطرناک کرده است زیرا این کشور جزو اولین نیروها در آسیا است. حضور تیم اندونزی در سید 4 هم همینطور بود. آنها در 5 سال اخیر با سرمربی ژاپنی خود پیشرفت زیادی داشته اند و حالا همین بازیکنان شاگردان هاشم زاده هستند. آنها در 2 تورنمنت اخیر شکست نخورده اند و تیم بسیار خوبی هستند.

شمسایی به سایر تیم ها گفت: نام ها دیگر بازی نمی کنند اما در فوتسال امروز تلاش ها مهم است. دیدید که در جام جهانی تازه از سد ازبکستان رد شده بودیم. اینطور نیست که همه تیم ها راحت بازی کنند و بازی را ببرند. تیم عراق با سید محمد ناظم الشریعه پیشرفت خوبی داشته است و می تواند در آسیا عملکرد خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به تیم ملی فوتسال لبنان و کل مراسم قرعه کشی گفت: ما همیشه با لبنان بازی فیزیکی داشته ایم و برخی از بازیکنان ایرانی نیز در تیم های لبنانی حضور داشته اند. برای ما فرقی نمی کرد با کدام تیم ها شریک شویم اما اگر دست من بود دوست دارم با ژاپن و تایلند هم پیمان شوم چون در مراحل حذفی از آنها دورتر می شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در کل قرعه کشی شانس وجود دارد. زمانی قرعه کشی آنقدر خوب بود که خیال همه راحت شد، اما از این به بعد به همه می گویم که این کار سختی است، زیرا ما وارد نسلی واقعا قوی شده ایم. به همه بازیکنان می گویم که باید به پیروزی فکر کنند و به چیز دیگری فکر نکنند. با تساوی که دیدم بازی با ویتنام در حذفی زیبا می شود. دیدار با تایلند در مرحله نیمه نهایی نیز تماشایی خواهد بود.

شمسایی در پایان گفت: کار سختی داریم اما برای قهرمانی به این مسابقات می رویم. ما با تیم های زیادی در مورد یک بازی تدارکاتی صحبت کردیم و باید به همه چیز فکر کنیم. سرپرست تیم ملی به دنبال بازی تدارکاتی با آرژانتین است و فدراسیون باید ما را همراهی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید