چراغ سبز بازیکن پرسپولیس به پیشنهاد سرمربی تیم ملی

چراغ سبز بازیکن پرسپولیس به پیشنهاد سرمربی تیم ملی

حسین فرکی درباره مطرح شدن نامش در بین گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال گفت: از سوی فدراسیون پیشنهاد و فراخوانی شدم. برای من دعوتنامه فرستادند و برنامه حضور در تیم ملی و حضور در جام ملت های آسیا را از من خواستند. ما هم این شماره را پیگیری کردیم. البته گزینه های دیگری هم هست و زمان پاسخگویی را مشخص کرده اند.

وی ادامه داد: به هر حال این تیم ملی است و من سال ها در آنجا بازی کردم و تجربه مربیگری داشتم. در یکی دو سال گذشته پیشنهادات باشگاهی داشتم که هنوز در مورد آنها تصمیم نگرفته ام. یکی از دلایلش مشکل کرونا بود و بعد متوجه شدم جایی که می خواهم بروم شرایط کاری دارد. شاید برخی باشگاه ها مشکلات و امکاناتی داشته باشند و من هم می خواستم در جایی باشم که شرایط وجود داشته باشد تا بتوانم تاثیرگذار باشم.

سرمربی سابق تیم ملی اضافه کرد: اگر احساس کنم می توان کاری کرد، به آن فکر می کنم. بیشتر مردم من را دوست دارند و دوست دارند این اتفاق برای من بیفتد و به آنچه که لیاقتش را دارم برسم. در این زمینه نظرات مختلفی وجود دارد. یکی موافق است و یکی نه، اما نظر همه محترم است و تصمیم من به محبت دوستانم است.

وی با بیان اینکه کارنامه اش در بازیگری و مربیگری مشخص است، گفت: دوست دارم اگر بتوانم کاری انجام دهم. امیدوارم همه چیز خوب اتفاق بیفتد. من هنوز برنامه ام را ارائه نداده ام اما تنظیم کرده ام تا به فدراسیون اعلام کنم. تا فردا برنامه ام را می فرستم و هر چه نتیجه می شود همان می شود.

فرکی در خصوص انتخاب سرمربی ایرانی یا خارجی برای تیم ملی گفت: دوست ندارم در مورد گمانه زنی صحبت کنم. به هر حال تصمیم فدراسیون فوتبال است. خیلی از مربیان ما آینده دارند و آرزوی هر مربی حضور در تیم ملی است. همچنین باید انگیزه تلاش و دیده شدن را به مربی ایرانی بدهیم.

وی در پایان افزود: مربیان خارجی هم جایگاه خود را دارند اما در این زمینه قبلا هم گفته ام بهتر است به ایرانی ها فرصت و موقعیت بدهیم. در نهایت تصمیم نهایی فدراسیون فوتبال گرفته می شود، اما امیدواریم اتحادیه فوتبال به همه جوانب نگاه کند.

دیدگاهتان را بنویسید