آیا این سرمربی جایگزین یحیی در پرسپولیس می شود؟ چراغ سبز نشان داده شد

آیا این سرمربی جایگزین یحیی در پرسپولیس می شود؟  چراغ سبز نشان داده شد

در روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر پیشنهاد پرسپولیس برای محمد ربیع سرمربی رفسنجانی شنیده می شود. اما این مربی با تصمیم هیات مدیره باشگاه مجبور به اخراج شد.

گفته می شود در جلسه کمیته فنی زمانی که ربی مورد انتقاد قرار گرفت، مدعی شد عملکرد خوبی داشته و به همین دلیل مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. به همین دلیل باشگاه «مد» تاکنون جدایی از این مربی را لغو کرده است چرا که در این صورت انتقال سرمربی که او همچنان با او قرارداد دارد می تواند برای آنها پول به همراه داشته باشد. علیزاده معاون فنی و ورزشی باشگاه مس در این خصوص گفت: باشگاه ما در سکوت کار خود را انجام می دهد.

برخی دوست ندارند و نمی خواهند یک باشگاه جدید و یک مربی جوان پیشرفت کند و در نتیجه موانعی برای سرعت بخشیدن به تیم و مربی ایجاد می کند. متاسفانه اتفاقات بدی در این ورزش می افتد و برخی از عمد این کار را انجام می دهند. موضع ما این است که او با ما قرارداد دارد و باید به قراردادش پایبند باشد. ما او را بزرگ کردیم و حالا باید از دستاورد او استفاده کنیم. اگر او بخواهد برود، ما صحبت می کنیم و اجازه نمی دهیم هر دو طرف شکست بخورند.
وی ادامه می دهد: ربیعی با ما قرارداد دارد و به قراردادش پایبند است. از ما پرسیدند آیا باشگاه پرسپولیس و سپاهان ربیعی را می خواهید؟ در چنین شرایطی دو حالت داریم. یا پیشنهاد رسمی به باشگاه ارسال می شود یا پیشنهاد غیررسمی به مدیر برنامه های مربی. شاید این برنامه را به مربی باشگاه مس رفسنجان پیشنهاد داده باشند اما درخواست رسمی دریافت نشده است. اگر درخواست رسمی می شد مانع پیشرفت مربی تیممان نمی شدیم. اگر بخواهد برود حتما با او صحبت می کنیم و موافقت می کنیم. ما می خواهیم مربی جوانی که در باشگاه ما پیشرفت کرده بیشتر رشد کند و جلوی او را نگیریم. وقتی رسما به ما پیشنهاد نمی شود، آنچه را که می شنویم جدی نمی گیریم. او با ما قرارداد دارد و اگر بخواهد برود، مذاکره خواهیم کرد.

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید