چراغ سبز بازیکن پرسپولیس برای قرمز شدن ارسلان مطهری

چراغ سبز بازیکن پرسپولیس برای قرمز شدن ارسلان مطهری

آقای گل پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در دو بازی ابتدایی فصل گفت: غیبت آقای گل محمدی در حوزه فنی و روی نیمکت قطعا تاثیرگذار بود اما این که این تیم نبوده است. باخت و گل پیدا نشد در دو بازی نشانه مثبتی است.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این فصل پشتوانه خوبی داشته است و باید از عملکرد مدیران باشگاه نیز تمجید کرد. فصل قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

نخودی درباره عملکرد سایر مدعیان این فصل نیز گفت: دو هفته از لیگ می گذرد و نمی توان به طور قطعی صحبت کرد، اما سپاهان با سرمربی جدید خود نشان داده که در این فصل رقیب سرسختی خواهد بود. قلعه نویی هم با گل گهر حرفی برای گفتن خواهد داشت و استقلال هم مقابل ملوان برنامه ریزی و اراده نشان داد به خصوص در نیمه دوم. با این حال پرسپولیس باید روحیه قهرمانی خود را بالا ببرد و برای هدفش بیشتر بجنگد تا حساب خود را از سایر رقبا جدا کند.

آقای گل اسبک سرخ پوشان درباره اضافه شدن یورگن لوکادیا به پرسپولیس گفت: او مهاجم نامی است و قطعا با توجه به سابقه اش می تواند در فضای فوتبال ایران عملکرد خوبی داشته باشد. خط هافبک پرسپولیس نیازی به تعریف بازیسازی ندارد و قطعا چیزهای خوبی وجود خواهد داشت.

پیوس درباره شرایط مهدی عبدی نیز گفت: همچنان معتقدم او پتانسیل بالایی دارد. مهاجمی که بتواند در لیگ قهرمانان آسیا و مقابل حریفان بزرگ گل های کلاس بین المللی بزند و در دربی هم خطرناک به نظر برسد، قطعا پتانسیل زیادی دارد و باید انگیزه بیشتری برای حرکت در مسیر کیفی لازم به او داد. عبدی می تواند مهاجم بزرگی در پرسپولیس باشد و در سال های آینده از او به عنوان گزینه اصلی خط حمله تیم ملی لقب بگیرد و امیدوارم تلاش بیشتری کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ارسلان مطهری و جدایی اش از استقلال نیز گفت: ارسلان مهاجم توانمندی است. من او را در فصول اخیر در تراکتورسازی، ذوب و سپس استقلال دنبال کردم و تکنیک های گلزنی منحصر به فردی دارد. نمی دانم چه اتفاقی افتاده که او از لیست خارج شده است وگرنه از نظر فنی همچنان می تواند بهترین گلزن لیگ و استقلال باشد.

وی ادامه داد: یک نکته را باید بگویم و آن این است که با چنین بازیکنان متعصبی این گونه برخورد نکنید و در ساعات پایانی آنها را در لیست نقل و انتقالات غیرضروری قرار دهید. فرقی نمی کند در پرسپولیس باشد یا استقلال یا ملوان یا تراکتور و… تیم هایی که بازیکنانشان به خاطر هواداران و تاریخ آن تیم ها انرژی زیادی نشان می دهند. این اتفاق پیش از این برای ماهینی افتاده بود و او به عنوان کاپیتان پرسپولیس در لیست ناخواسته ها قرار گرفت. او در آن تیم هم مصدوم شد و همسترینگ داشت. مطهری نیز بارها علاقه و عشق خود را به استقلال نشان داده و توانایی خاصی در گلزنی دارد. این نوع برخورد با بازیکنانی که نسبت به یک تیم تعصب دارند، باعث کم رنگ شدن تعصب در نسل بعدی می شود. اینکه بازیکنی با تمام وجود برای موفقیت تیم محبوبش تلاش می کند و ناگهان بنا به دلایلی در آخرین ساعات در لیست حضور ندارد. البته باید یک تصمیم منطقی گرفته شود اما چنین بازیکنانی شایسته اعتماد بیشتری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید