مشکل بزرگ تاج برای ارسلان مطهری

مشکل بزرگ تاج برای ارسلان مطهری

شرایط بحرانی باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد. پس از اعلام روز دوشنبه آبی ها مبنی بر ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان تیمشان، مشخص شد که 17 نفر از شاگردان مجیدی بازپرس شده اند و سازمان لیگ بازی این تیم مقابل پیکان را لغو کرده است.

اما روز سه شنبه استقلالی ها که تست تاج گذاری شان در دو دوره قبل منفی بود، به ایفمارک رفتند و دوباره تست تاج گذاری انجام دادند تا وضعیت سلامتی شان مشخص شود. پس از انجام تست تاج سوم روی این بازیکنان مشخص شد که علاوه بر سبحان خاقانی، تست تاج ارسلان مطهری نیز مثبت بوده است.

این اتفاق در حالی رخ داد که تست های این دو بازیکن پیش از این منفی بود اما در تست های جدید که زیر نظر ایفمارک انجام شد خاقانی و مطهری نیز به مجموع 17 تاج استقلال اضافه شدند.

به این ترتیب تعداد بازیکنان آسیب دیده استقلال به 19 نفر رسید و وضعیت این تیم در شرایط بحرانی قرار دارد. همچنین امروز گزارش شد که کرونا حتی به خانواده بازیکنان این تیم نیز نفوذ کرده است، بنابراین تست تاج همسر و دو فرزند رودی زستد نیز مثبت بوده است.

سازمان لیگ امروز در اطلاعیه ای از برگزاری دیدار استقلال و هواداران در روز 5 بهمن خبر داد که با اعتراض شدید آبی ها همراه شد. باید دید با توجه به تعداد زیاد استقلالی ها که به کرونا مبتلا شده اند، آیا این تیم تا یک روز قبل از بازی مقابل هواداران می تواند ترکیب 11+5 خود را پر کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید