ارسلان مطهری برای پرسپولیس مثل مار است!

هرویجا میلیچ مدافع و هافبک کروات سابق تیم فوتبال استقلال تجربه بازی در بزرگترین دربی ایران را دارد و با جو آن آشناست به همین دلیل با این بازیکن گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

دربی دور برگشت ایران یکشنبه برگزار می شود و هر دو تیم مدعی قهرمانی هستند، این دیدار را چگونه می بینید؟

دربی بسیار مهم است و اگر هر تیمی در این دیدار شکست بخورد، می توان گفت که دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد. داربی سه امتیاز دارد و بعد از این بازی هر اتفاقی ممکن است بیفتد، اما واقعیت این است که اگر هر تیمی ببازد، قهرمانی سخت خواهد بود.

برای نتیجه مسابقه چه پیش بینی می کنید؟

به عنوان بازیکن سابق استقلال و هوادار فعلی این تیم باید بگویم خوشحالم که او توانست در این دیدار پیروز شود. پیش بینی من این است که استقلال بازی را می برد. اگر حتی بازی با تساوی به پایان برسد، با توجه به اینکه استقلال یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد، می تواند نتیجه خوبی برای این تیم باشد.

ارسلان مطهری برای پرسپولیس مثل مار است!

بازی های استقلال را دنبال می کردی؟

بله، استقلال در بازی های قبلی خود بازی های سختی را پشت سر گذاشت و حالا به پرسپولیس رسیده است. بازی های استقلال مهم و سخت تر است. بعد از دربی باید آماده بازی با تیم های مس رفسنجان و تراکتور تبریز باشند. بازی با پرسپولیس مهم است و امیدوارم در این بازی پیروز شوند و به قهرمانی برسند.

به عنوان بازیکنی که تجربه حضور در دربی را دارید، فضا چه تفاوتی با سایر بازی ها دارد؟

دربی بازی خاصی است و هر بار که به زمین می رفتم از آن لذت می بردم. برای من دربی نیمه نهایی جام حذفی که در ضربات پنالتی پیروز شدیم بهترین دربی بود زیرا در آن بازی دو پاس گل دادم، بازی که در آخرین لحظات برگشتیم و آنها در ضربات پنالتی پیروز شدند.

آیا موضوعی در دربی ایران وجود دارد که بخواهید با مردم کشورتان در میان بگذارید؟

حال و هوای خاصی در دربی تهران حاکم است به خصوص جوی که هواداران استقلال ایجاد کردند. ویژه برنامه های دربی قبل از شروع مسابقه آغاز می شود و مردم و هواداران در مورد آن صحبت می کنند. دربی برای هواداران مهم است و بازیکنان می‌دانند که نتیجه چقدر برای هواداران مهم است، که باعث می‌شود همه در زمین تلاش کنند تا هواداران خود را خوشحال و سربلند کنند.

ارسلان مطهری برای پرسپولیس مثل مار است!

فکر می کنی کدام بازیکن استقلال به پرسپولیس گل بزند؟

میدونی یه بازیکن خیلی خاص تو دربی هست و اون کسی نیست جز ارسلان مطهری، او برای پرسپولیس مار می ماند! ارسلان هر وقت مقابل پرسپولیس بازی می کرد گل می زد. اگر مطهری گل پیروزی استقلال را بزند بسیار خوشحال می شوم. یکی دیگر از بازیکنانی که می تواند ایفای نقش کند مهدی قیدی است. او بازیکنی غیرقابل پیش بینی است. او در چندین دربی گل های زیبایی به ثمر رسانده است و مطمئنم یکی از مطهری و کایدی در دربی گل می زند.

دیدگاهتان را بنویسید