آقای ستاره برای بازگشت به استقلال چراغ سبز نشان می دهد

آقای ستاره برای بازگشت به استقلال چراغ سبز نشان می دهد

در آستانه چهارمین دیدار استقلالی ها در مسابقات لیگ برتر با یکی از کاپیتان های سابق باشگاه استقلال که در روزهای اخیر همواره کاندیدای همکاری با کادر فنی و سرمربیان این تیم بوده گفت و گو کرده ایم. فصل ها. پیروز قربانی درباره بازی آینده استقلال مقابل فجر و همچنین شرایط مدیریتی و احتمال حضورش در ستاد فنی استقلال اظهاراتی داشت:

از وضعیت استقلال خبر داری؟

با توجه به تقابلم با رایکا بابل در لیگ آزادگان نمی توانم دقیقا مسابقات استقلال را ببینم اما نتایج را دنبال می کنم و خوشحالم که این تیم توانست سه پیروزی متوالی کسب کند.

این سه پیروزی چه تاثیری در روحیه تیم خواهد داشت؟

این قطعا اعتماد به تیم را افزایش می دهد و کارکنان را برای برنامه ریزی برای آینده با استرس و فشار کمتر باز می گذارد.

بارها با استقلال در شیراز بازی کرده ای بازی این هفته مقابل فجر را چگونه پیش بینی می کنی؟

به هر حال تیم فجر در این فصل به لیگ برتر آمد و انگیزه زیادی دارد. از طرفی بازی با استقلال به خودی خود به تیم حریف انگیزه می دهد اما روی کاغذ نباید استقلالی برای شکست این تیم مشکلی داشته باشد. امیدوارم استقلال برای چهارمین بار پیاپی در این دیدار پیروز شود.

در فصل جدید لیگ برتر پیشنهادی برای همراهی مجیدی در ستاد فنی نداشتید؟

خیر برای تیمی که در این فصل وارد لیگ برتر شد پیشنهادی نداشتم.

نمی خواهید به کادر فنی استقلال بپیوندید؟

به هر حال شغل ما مربیگری است و البته من عاشق تمرین در استقلال هستم، اما در حال حاضر با کسب تجربه و برنامه ریزی برای آینده، این حرفه را به شکل دیگری دنبال می کنم تا به اهدافم برسم. در حال حاضر تمام تمرکزم روی کسب نتایج مطلوب در تیمم است. با این حال، یک تیم فوتبال به شدت به سرمربی خود متعهد است.

اما آیا همیشه هواداران استقلال از حضور احتمالی شما در کادر فنی استقبال کرده اند؟

این باعث افتخار من است و امیدوارم روزی دوباره با باشگاه استقلال همکاری کنم.

بسیاری از پیشکسوتان استقلال بارها اعلام کرده اند که کریم باقری در کادر فنی این تیم غایب است و اکثر هواداران پیروز قربانی را مردی می دانند که می تواند جای کریم باقری را در ستاد استقلال بگیرد. آیا می توانید چنین جایگاهی در کادر فنی استقلال داشته باشید؟

اول اینکه باعث افتخار من است که با بازیکن بزرگی مثل کریم باقری مقایسه می شوم اما همه در فوتبال و مربیگری جایگاهی دارند. اگر بخشی باشد و روزی به استقلال بیایم به روش خودم کار می کنم.

آیا روحیه تماس فیزیکی بازیکنان را هم دارید؟ آیا تا به حال دیده شده که کریم باقری با بازیکنان پرسپولیس درگیری فیزیکی داشته باشد تا جو درونی این تیم آرام شود؟

اجازه دهید به این سوال پاسخ ندهم و بگویم مربیگری شغلی است که روانشناسی خاص خود را دارد. شما باید بدانید که چگونه با بازیکنان رفتار کنید. شما باید طوری با بازیکن رفتار کنید که بازیکن را مجذوب خود کنید. منظورم از شیفتگی نوعی دوستی صمیمانه است که حتی اگر به بازیکنی حرف بی ادبی بزنید یا بخواهید او را تنبیه کنید، او می داند که این به نفع خودش است. اینها رفتارهای فطری هستند نه اکتسابی.

قبول دارید که فرهاد مجیدی هم بین خود و تیمش نوعی دوستی و صمیمیت ایجاد کرد؟

آره. با آنچه از بیرون می بینیم مشخص است که رفاقت صمیمانه ای بین بازیکنان و سرمربی استقلال وجود دارد. این موضوع بعد از گل های زده شده بیشتر احساس می شود.

از وضعیت کلی استقلال صحبت می کنید؟

باید بگویم پس از انتقاد از عدم مدیریت کاربلد در چند سال گذشته، بالاخره استقلال توسط مدیران شایسته اداره شد که نشان می دهد اکنون زمان موفقیت این تیم است. چون افرادی در باشگاه هستند که به وضعیت بد او رسیدگی کرده اند. فقط امیدوارم این مدیریت پایدار باشد.

وضعیت تیم شما چطور است؟

ما در بابل تمام تلاش خود را می کنیم تا انشاالله به نتایج مطلوب برسیم. در حال حاضر از سه بازی انجام شده با رایکا 2 تساوی به عنوان میهمان داریم و در یک بازی خانگی پیروز شده ایم. تقریباً می توان گفت که نتایج ما معقول است و سعی می کنیم هفته به هفته تیم خود را بهتر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید