طبس برای بازگشت مسی به بارسا چراغ سبز نشان می دهد

مدیران باشگاه بارسلونا امیدوارند که برنامه و برنامه آنها برای بازگرداندن لیونل مسی به نوکمپ به نتیجه برسد، بنابراین بی سر و صدا قدم به قدم به کار خود ادامه می دهند.

شبکه تلویزیونی آرژانتین “فاکس اسپورت” اخیرا اعلام کرد؛ باشگاه بارسا طرح پیشنهادی خود را برای آوردن مسی به لالیگا برای تایید ارائه کرده است و سازمان لالیگا اسپانیا نیز به آن نگاه مثبتی داشته است.

رئیس سازمان لالیگا در جدیدترین اظهارنظر خود برای بازگشت مسی به بارسا چراغ سبز نشان داد.

خاویر تباس در اظهارنظری جدید درباره بازگشت احتمالی مسی به بارسلونا گفت:

اگر بارسلونا مسی را جذب کند، دستمزد او کمتر از پاری سن ژرمن خواهد بود و بازگشت او به بارسلونا به فروش بازیکنان بستگی دارد. فکر می کنم باشگاه بارسلونا از فروش بازیکنان در این تابستان پول خوبی به دست خواهد آورد.

شنیده ها حاکی از آن است که مسی در پایان این فصل از پاری سن ژرمن جدا می شود و با پایان یافتن قرارداد فعلی اش، پروژه ورزشی پی اس جی و نتایج ضعیف اخیر این تیم از جمله حذف از لیگ قهرمانان اروپا، او را به ادامه کار برانگیخته است. برای کار. این تیم نتوانست قانع کند.

این فوق ستاره آرژانتینی که در تابستان 2021 پس از اینکه بارسلونا به دلیل قوانین سخت گیرانه لالیگا نتوانست قراردادش را تمدید کند به دوران 21 ساله خود در این تیم پایان داد و به پاری سن ژرمن پیوست، در طول دوران حضور خود در 778 بازی 672 گل برای کاتالان ها به ثمر رساند. زمان حضور در بارسلونا این تیم به کسب 34 جام مختلف کمک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید